تهران بکس

رزرو تلفنی 09126074167

بهترین جنس پروتز موی مردانه در سالن تهران بکس

بهترین جنس پروتز موی مردانه (ترمیم موی موقت) ، را در سالن تهران بکس جست و جو کنید . پروتز مو یکی از جدیدترین روش‌های جایگرین کاشت مو محسوب می‌گردد . در راقع پروتز مو نوعی کاشت مو موقت بوده ، که در زمان کمتر ، با هزینه پایین‌تر و بدون نیاز به عمل جراحی قابل انجام میباشد .

روش پروتز مو اگرچه مانند کاشت مو دائمی نیست .و موها در آن قابلیت رشد ندارند . اما به دلیل استفاده از موهای طبیعی در ساخت پروتز مو ظاهر آن کاملا طبیعی  میباشد .

  با توجه به استفاده از چسب های باکیفیت ، استحکام  و ماندگاری بالایی دارد . و هیچ محدودیتی در انجام فعالیت های روزانه یا حتی ورزش‌های سنگین برای افراد ایجاد نخواهد کرد .

 

جهت مشاوره و رزرو نوبت :

09126074167 حمید بخشی

📌تهران . زعفرانیه . میدان اعجازی

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن تمام لاین های خدماتی سالن تهران بکس  

بهترین جنس پروتز موی مردانه
ماندگاری تا ۲ سال ، با چسب مخصوص گیاهی برای کسانی که بانک موی ضعیفی دارند .

 

نصب پروتز مو (ترمیم موقت مو) دارایی 4 مرحله اصلی میباشد :

سایز گیری سر :  این مرحله اگر با دقت انجام گیرد ، برای یک نتیجه کاملا طبیعی و نصب راحت‌تر پروتز (ترمیم موقت )بسیار کمک‌کننده میباشد .

انتخاب پروتز مو :در این مرحله با توجه به جنس ، رنگ ،ضخامت ، میزان تراکم موهای طبیعی فرد و همچنین اندازه ناحیه ای که دچار ریزش مو میباشد . یکی از پروتز‌های مناسب انتخاب می گردد .

نصب پروتز مو : در این مرحله پروتز مو به وسیله چسب‌های کراتینه گیاهی و یا گیره های مخصوص بر روی نواحی اندازه گیری شده نصب میگردد .

پیرایش موها : در این مرحله پروتز مو با موهای طبیعی فرد ترکیب شده و مرز میان این دو از بین خواهد رفت . اهمیت تخصص کار آرایشگر در این مرحله بسیار حائز اهمیت است . اگر آرایشگر فاقد تجربه کافی در این زمینه باشد ، پروتز مو ظاهر طبیعی خود را از دست میدهد .

 

 

 

بهترین جنس پروتز موی مردانه و مدل نصب رو سر شما :

بهترین جنس پروتز موی مردانه ، (ترمیم موقت ) ، با ۳ روش کاربردی با وسایل مخصوص برای شما انجام میشود .

✅️ استفاده از برخی چسب ها

در حال حاضر یک سری از چسب ها می باشند که برای کاشت پروتز مو انجام می شود . اما این را از یاد نبرید که این نوع چسب ها نوعی چسب مخصوص گیاهی است . شاید بپرسید که چرا باید این نوع چسب ها به صورت گیاهی باشد؟

به این علت که به پوست سر آسیبی وارد نشود . و حساسیت های پوستی را به وجود نیاورد ‌.

✅️ گره زدن مو به پروتز مو

اگر پوست سر حساسی دارید ، از روش گره زدن مو به پروتز مو استفاده بکنید ‌. در حال حاضر ساده ترین روشی که برای نصب پروتز مو بر روی سر وجود دارد ، همین روش گره زدن بوده . که اکثریت انتخاب میکنند .

✅️ استفاده کردن از نگه دارنده های مو

از کلیپس یا همان نگه دارنده های مو سر استفاده میکنند . این روش بیشتر مخصوص خانوم هاست . چون ، کلیپس در سر آقایان جلوه خاصی ندارد . اما در بانوان چرا اگر شما یک بانو محترم می باشید می توانید از کلیپس برای نگه داشتن موی پروتز شده (ترمیم موی موقت) استفاده کنید .

بهترین جنس پروتز موی مردانه
اگر دچار طاسی هستنید ، یا موهای کم پشتی دارید .

 

 

چسب پروتز مو چگونه است ؟

از آنجایی که پروتز (ترمیم موقت مو) ، یک روش دائمی به شمار می آید . نباید با شستشو از جای خود کنده گردد .
پس از چسب های مخصوصی برای اتصال به سر استفاده می شود . نوع این چسب ها مختلف است که باتوجه به جنسی پوست سر نوع آن تایین میشود .

اگر پوست سر شما چرب باشد ، باید در مدت های کوتاهی نسبت به تعویض چسب ها اقدام بکنید .
چون ، جنس چسب های موجود در بازار از پایه آکرولیک است که محبوبیت زیادی دارند .
بنابراین اگر میخواهید چسب ها به پوست سرتان آسیبی نزند ، حتما از چسب متناسب با پوست سرتان استفاده بکنید .

 

بهترین جنس پروتز موی مردانه
امکان کوتاهی ، حالتدهی ، رنگ کردن در سالن تهران بکس

 

 

 

افراد مناسب برای پروتز مو

افراد مناسب پروتز مو افرادیند ، که از بانک موی کمی برخوردارند . و نمی‌توان از نقاط مختلف سر آن‌ها گرافت‌های مکفی برای پر کردن نقاط تاس شده سر به دست بیاورند .

 

 

 

پروتز موی وارداتی در تهران در سالن تهران بکس

پروتز موی وارداتی در تهران ، که از آن با نام ترمیم موقت مو هم یاد میکنند . با الیاف کاملا طبیعی مو تهیه میشود . و چون تارهای آن نسبت به کلاه گیس نازک‌تر و ظریف‌تر است . کاملا شبیه موی طبیعی‌میباشد . اگر کار حرفه ای انجام بشود ، هرکسی متوجه اینکه شما پروتز مو انجام دادین نیست .

البته این امر به حرفه و کار آرایشگر و متخصصی که برای اینکار ، بهش مراجعه مینمایبد ، هم دارد . که چقد با ظرافت و دقیق نسبت به رنگ موی خودتان انجام میشود .

این روش ، در سال‌های اخیر طرفدارهای زیادی پیدا کرده . و مورد استفاده عموم قرار گرفته است . هم آقا و هم خانمها و در برگرداندن اعتماد به نفس و جذابیت طرف نقش خیلی مهمی ایفا می‌کند . و نسبت به کاشت وجراحی ی پیوند مو دردسرهای کمتری خواهد داشت . و همچنین هزینه این تکنیک از کاشت مو بسیار کمتر میباشد .

 

مقایسه کاشت مو و پروتز مو :

🟩 موهای استفاده شده در پروتز مو از الیاف مصنوعی یا موهای واقعی است . اما برای کاشت مو باید حتما از بانک موی طبیعی خود فرد استفاده شود .

🟩 در روش ترمیم موی موقت ، هیچ رشدی ندارد . و باید پیوسته برای ساماندهی نسبت به موهای طبیعی سر که رشد می‌نماید ، کوتاه شود .

🟩 استفاده از پروتز مو احتیاجی به انجام جراحی و جراحت ندارد .

🟩 کاشت مو حداقل یک سال زمان احتیاج دارد . تا ظاهر موهایتان ، نشان داده شود . در حالی‌که پروتز مو بلافاصله بر روی سرتان تغییر ایجاد می‌کند .

 

منعی برای استفاده از پروتز مو وجود دارد ؟

هیچ منعی برای استفاده از پروتز مو (ترمیم موقت) وجود ندارد . مگر آنکه فرد به آن آلرژی داشته باشد . که معمولا پروتزها از مواد ضدحساسیت ساخته شده اند و آلرژی به ندرت اتفاق می افتد .

پروتز روشی است که قابل برگشت است . اگر از نتیجه رضایت کافی نداشتید ، میتوانید آن ها را بردارید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید