گل ماشین عروس جلوی درب آرایشگاه داماد

ماشین عروس در آرایشگاه داماد

ماشین عروس در آرایشگاه داماد ، از انواع مختلف ماشین ها {لوکس تا قدیمی } را در برمیگیرد . شما میتوانید مدل ، رنگ دلخواه را با قیمت مناسب از اینجا اجاره بفرمایید .

در کنار آن کار گل آرایی ماشین عروس ، با سلیقه زوجین ، بر عهده ی ماست . اینکه جشن عروسی شما از مهمترین جشن ها و مراسم های عمرتان است . و دوست دارید همه چیز به بهترین شکل ممکن باشد نکته درست و منطقی است . اما لازم نیست همه چیز را اغراق شده انجام دهید .
برای تزئین هر قسمتی باید حتما به افراد باتجربه و حرفه ای در آن زمینه مراجعه کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید .

 

 

 

راه های ارتباطی و اطلاعات بیشتر :

📌تهران، زعفرانیه . (آصف)

09126074167حمید بخشی

Hamidbakhshiiiiii@ آدرس اینستاگرام جهت دیدن تمام لاین های خدماتی در سالن تهران بکس (آرایشگاه داماد)

گل ماشین عروس جلوی درب آرایشگاه داماد

زیباترین طرحی که این روزها مد شده و هیچ گاه تکراری نخواهد شد .

 

 

 ماشین عروس در آرایشگاه داماد ، و گل آرایی مناسب برای هر مدل ماشین

گل ماشین عروس در آرایشگاه داماد ، از اجاره تا گل آرایی آن با در نظر گرفتن سلیقه عروس خانوم ، تلفیقی از رنگ های مد نظر در ذهنشون چیدمان میشه . ما در آرایشگاه داماد ، سعی داریم ، نوع لباس عروس و استفاده درست از رنگ های متناسب هر فصل رو در نظر داشته باشیم . اما برای ماشین عروس قطعا پیشنهاداتی ارائه میشه . تا به یک نظر واحد برسیم .

1) گل‌های دارای ساقه‌های چوبی

گل ماشین عروس ، خوب است که مقاوم باشد تا در طول روز و در اثر عواملی نظیر باد ، حرکت ماشین و … خراب نگردد .  به همین دلیل بهتر است که از گل‌هایی که دارای ساقه چوبی هستند به عنوان گل کاری ماشین عروس ، استفاده بکنیم . از جمله این گل‌ها می‌توان به برگ‌های گیاه راسکوس، برگ‌های گیاه مونسترا ،برگ‌های بلند و کوردیلین ،گل ارکیده و گل رز ، گل ادریس ، اشاره کرد .

2) گل‌های وحشی

حتما دیده‌اید که برخی از ماشین‌های عروس را با استفاده از شاخ و برگ‌های گل‌ها، تزئین می‌کنند. گل‌های وحشی ، گزینه بسیار مناسبی جهت تزئین‌های این چنینی می‌باشد .

3) استفاده ترکیبی از گل‌ها

برخی از گل فروش‌ها ، ترکیبی از چند گل‌ را جهت تزئین ماشین عروس استفاده می‌کنند .  بدین منظور به عنوان مثال ، گل رز را به همراه گل ارکیده به کار می‌برند که جلوه بسیار زیبایی نیز  به ماشین عروس می‌دهد .

4) گل‌های مصنوعی

این گل ها خیلی شبیه به گل های مصنوعی هستند .  به حدی که برخی از آن‌ها تا قبل از لمس کردن شان ،  مشخص نمی‌شود که طبیعی است یا مصنوعی . و به راحتی خراب نمیشود .

 

 

ماشین عروس در آرایشگاه داماد از مدل گل تا اجاره

ماشین عروس در آرایشگاه داماد ، از انتخاب ماشین عروس و دیزاین مناسب برای جشن عروسی ریزه کاری ها و نکاتی دارد . که حتما بهتر است قبل از مراسم تان از آن اطلاع داشته باشید ..

 اگر می خواهید برای جشن عروسی تان ماشین اجاره بکنید ، بهتر است علاوه بر مدل ماشین ،  به نکات مهم دیگر هم توجه داشته باشید .

برای مثال : اگر لباس عروس شما بزرگ و پفی میباشد ، و قطعا جای زیادی را میگیرد ،  بهتر است قید ماشین های فانتزی و قدیمی یا ماشین هایی که فضای داخلی بزرگی ندارند را زده ، و  ماشینی با فضای داخلی متناسب انتخاب کنید .

 

به رنگ ماشین عروس حتما توجه کنید :

 در انتخاب ماشین عروس بهتر است به رنگ آن توجه ویژه تری داشته باشید . درست است که ماشین هایی با رنگ های تند، شاد وخاص ، زیبا هستند .

اما باید رنگی را انتخاب کنید که به راحتی بتوان تزئینات زیبایی را بر روی آن انجام داد . و شما را از این نظر محدود نکند .
اگر دقت کرده باشید ، اکثر ماشین عروس ها رنگ سفید یا مشکی دارند .  کمتر ماشین عروسی را با رنگ هایی مثل قرمز ،  سورمه ای و… میبینید .

دلیل این اتفاق هم این است که گل ماشین عروس مشکی یا سفید جلوه بی نهایت زیباتری نسبت به سایر رنگ ها دارند .  رنگ ماشین عروس در زیباتر دیده شدن تزئینات تأثیر زیادی دارد پس حتما در انتخاب رنگ دقت زیادی داشته باشید .

 

تزیین ماشین عروس با اکسسوری :

 اگر دوست دارید ماشین عروس تان را با گل های کوچک تزئین کنید ، حتما اکسسوری های دیگری هم در کنار آن گل ها انتخاب کنید ، تا تزئینات تان زیبایی و جلوه بیشتری داشته باشد .

• اگر جشن شما در یکی از روزهای گرم تابستان برگذار می شود، حتماً دقت کنید که ماشین گل آرایی شده را مدت زمان زیادی در معرض آفتاب قرار ندهید . چون که قرار گرفتن طولانی مدت گل‎ های طبیعی در برابر آفتاب باعث پژمرده شدن آن ها میشود . و زیبایی ماشین عروس شما را ازبین خواد برد .

 

 

هیچ چیز مثل رز قرمز به ماشین جلوه نمیده :

برای گل آرایی ماشین عروس با گل طبیعی می توانید انواع مختلفی از گل های مورد علاقه تان را انتخاب بکنید  .  یا حتی گل های دسته گل عروس را با گل ماشین عروس ست بکنید .
گلی که معمولا برای تزئین ماشین عروس مورد استفاده قرار می گیرد …..

 

🔅رز قرمز هم نشانه عشق و دوست داشتن بوده و هم رنگ زیبا و جذابی دارد .  و به ماشین جلوه خاصی می دهد . اما هیچ اجباری در استفاده از این گل وجود ندارد . شما می توانید هر گل دیگری که دوست دارید یا با رنگ دیگر تزئینات تان همخوانی دارد هم استفاده نمایید .

🔅 برای گل آرایی ماشین عروس می توانید فقط از گل های طبیعی استفاده کرده یا همراه آن از تور ، ربان ، ریسه های مرواریدی و… نیز استفاده نمایید .

 

ماشین عروس در آرایشگاه داماد

اگر تمایل به دیدن کارهای دیگر دارید با ما در ارتباط باشید

 

 

 

گل فروشی عروس در آرایشگاه داماد  ، و تاثیر گل صورتی در تزیین و گل آرایی

گل فروشی عروس در آرایشگاه داماد ، برای اینکه یک شب به یاد ماندنی برای شما ثبت و ضبط بشه ، در کنارش حواستون به جیبتون هم باشه ، با سالها تخصص و تبحر یک سری توصیه به شما میکنه که :

سعی کنید ، از گل صورتی با نوار و سوسن صورتی در تزئین گل بیشتر استفاده کنید . چون رنگیه که هیچ وقت از مد نمیره . و به شدت با رنگ های دیگه ست میشه .. 

از آنجا که بیشتر خودروها ی ایرانی سفید هستند .
پس استفاده از رنگ صورتی به عنوان رنگ تزیینی در پس زمینه و ترکیب سوسن صورتی با نواری نزدیک به رنگ آن ، پیشنهاد مناسبی میتواند باشد .

 

 

ایده تا عملی شدن :

ایده های خلاقانه به شما کمک می کند تا از هر چیزی برای تزیینات ماشین عروس ساده خود استفاده کنید. در این باره گل بیشترین کاربرد را دارد و می توان با استفاده از گلهای رنگارنگ طرحهای جالبی را برای تزیینات ماشین عروس ارائه و انجام داد .

 

 

تزیینات شکیل و ساده ماشین عروس با بادکنک

انواع تزیینات شیک و خلاقانه برای دیزاین ماشین عروس می توان به کار ببریم . ما یکی از مدل تزیینات زیبا و ساده در این زمینه استفاده از بادکنک به تنهایی و یا در کنار تزیینات شکیل دیگر می باشد . که مورد علاقه بسیاری از زوج های جوانان قرار گرفته . .

ماشین عروس در آرایشگاه داماد

زیباترین ها را در تمام فصول از ما بخواهید

 

تزئین با گل ، تور و روبان :

یکی از زیباترین و پرکاربردترین مدلهای دیزاین ماشین عروس ، تزیینات با گل ،  تور و روبان است .  که طرفداران زیادی دارد .  البته امروزه انواع تزیینات خلاقانه و فانتزی نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است . دیزاین ماشین عروس با پر ، کارت شارژ، تزیینات با میوه و … نمونه هایی از این تزیینات جالب و جدید است . بادکنک آرایی شکیل و یا استفاده از بادکنک های ساده نیز یکی از تزیینات زیبا برای اتومبیل عروسی است .

 

 

گل ماشین عروس جلوی درب آرایشگاه داماد در تهران بکس

مراسم  عروسی یکی از به یاد ماندنی ترین جشنها در کل زندگی هر فردی است. عروس خانومها توجه ویژه ای به این مراسم دارند و دوست دارند تا مجلس عروسی شان  به نحو عالی از ماشین عروس تا جزئی و کلی ترین موارد در آن شیک و جذاب و امروزی باشد .

اگر در فصل تابستان ازدواج میکنی :

اگر درفصل تابستان ازدواج می کنید ، زحمت گل زدن به ماشین را به خودتان ندهید و بیهوده برای آن هزینه نکنید .
زیرا گل ها در درجه دمای فصل تابستان در مدت نیم ساعت پلاسیده می شوند . و گل های پلاسیده و پژمرده اصلا ظاهر زیبایی ندارند .

 

سوال اکثریت مدل شلوغ انتخاب کنیم یا ساده ؟

طراحی بیش از حد و مدل های بسیار شلوغ اصلا زیبایی زیادی ندارند . سعی کنید تمام تزئینات و دیزاین هایی که انجام می دهید شیک اما ساده باشد . مخصوصا ماشین عروس از آن دسته مواردی است که باید مینیمال و کاملا ساده دیزاین شود تا زیبا به نظر برسد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *