تهران بکس

پروتز موی حرفه ای در تهران09126074167

پروتز موی حرفه ای در تهران

پروتز موی حرفه ای در تهران (ترمیم موی موقت) ، روشی مناسب و جدید برای پوشش و ترمیم قسمت های کم مو و طاس سر میباشد . ما در این روش موهایی که از الیاف و مواد مختلف ساخته شده اند ، را استفاده میکنیم . و در پروتز هایی از جنس نانو جا نمایی و به اصطلاح میکاریم ..

پس از آماده شدن پروتز (ترمیم موقت مو ) ، ما آن را با چسب های گیاهی یا ‌کلیپس هایی به موهای واقعی اطراف متصل می کنیم. یا پروتز ها را به وسیله گره خوردن به موهای واقعی فرد محکم شده بر روی سر فیکس میگردد .

این روش مناسب ترین گزینه برای کسانی است که :

 ⭐️ بانک موی بسیار ضعیف و کم‌ پشتی دارند .

  ⭐️ فاقد شرایط لازم‌ برای استخراج فولیکول یا گرافت مو از پشت یا قسمت های کنار سر برای انتقال به قسمت های طاس و کم‌ پشت آن می باشند .

 

جهت مشاوره و رزرو نوبت :

09126074167 حمید بخشی

📌تهران . زعفرانیه . میدان اعجازی

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن تمام لاین های خدماتی سالن تهران بکس  

پروتز موی حرفه ای در تهران
ماندگاری تا ۲ سال ، با چسب مخصوص گیاهی برای کسانی که بانک موی ضعیفی دارند .

 

 

 

 

 

پروتز موی حرفه ای در تهران به چند روش انجام میشود :

پروتز موی حرفه ای در تهران ، با ۳ روش کاربردی برای شما انجام میگردد . که به شرح زیر است :

✅️ استفاده از برخی چسب ها

در حال حاضر یک سری از چسب ها می باشند که برای کاشت پروتز مو انجام می شود . اما این را از یاد نبرید که این نوع چسب ها نوعی چسب مخصوص گیاهی است . شاید بپرسید که چرا باید این نوع چسب ها به صورت گیاهی باشد؟

به این علت که به پوست سر آسیبی وارد نشود . و حساسیت های پوستی را به وجود نیاورد ‌.

✅️ گره زدن مو به پروتز مو

اگر پوست سر حساسی دارید ، از روش گره زدن مو به پروتز مو استفاده بکنید ‌. در حال حاضر ساده ترین روشی که برای نصب پروتز مو بر روی سر وجود دارد ، همین روش گره زدن بوده . که اکثریت انتخاب میکنند .

✅️ استفاده کردن از نگه دارنده های مو

از کلیپس یا همان نگه دارنده های مو سر استفاده میکنند . این روش بیشتر مخصوص خانوم هاست . چون ، کلیپس در سر آقایان جلوه خاصی ندارد . اما در خانوم ها خیر .

پروتز موی حرفه ای در تهران
اگر دچار طاسی هستنید ، یا موهای کم پشتی دارید .

 

 

پروتز مو جایگزین مناسبی برای موهای از دست رفته :

داشتن موی پرپشت ۸۰٪ جذابیت فرد محسوب میشه . و داشتن یک موی پر پشت و لخت که بشه اونرو به حالت های دلخواه دربیاره ، تقریبا آرزوی همه مردهاست .

علت‌های اصلی ریزش مو : 🟣 استرس 🟣اعصاب 🟣 بهم ریختن هورمون ها 🟣 کم خوابی 🟣تیرویید 🟣و اصلی ترین علت آن ، 🟣ژنتیک میباشد .

 که هیچ راه درمانی ندارد . شاید بتونیم به روش‌های سنتی یا دارویی زمان آن را به تعویق بيندازيم ‌. ولی به طور کامل نمیتونیم اونرو قطع نماییم . و به همین علت بعد از گذشت زمان خسته و به فکر کاشت مو و جراحی و عمل پیوند مو روی می‌ افتیم .

 پروتز (ترمیم موقت مو ) ، که جراحی و دوره نقاهت نداشته ، در کمترین زمان انجام میشه .و هم یه تراکم بسیار زیاد وطبیعی نسبت به کاشت مو خواهد داشت .

 

پروتز موی حرفه ای در تهران
امکان کوتاهی ، حالتدهی ، رنگ کردن در سالن تهران بکس

 

 

 

افراد مناسب برای پروتز مو

افراد مناسب پروتز مو افرادیند ، که از بانک موی کمی برخوردارند . و نمی‌توان از نقاط مختلف سر آن‌ها گرافت‌های مکفی برای پر کردن نقاط تاس شده سر به دست بیاورند .

 

 

 

پروتز موی حرفه ای در تهران در سالن تهران بکس

پروتز موی حرفه ای در تهران ، که از آن با نام ترمیم موقت مو هم یاد میکنند . با الیاف کاملا طبیعی مو تهیه میشود . و چون تارهای آن نسبت به کلاه گیس نازک‌تر و ظریف‌تر است . کاملا شبیه موی طبیعی‌میباشد . اگر کار حرفه ای انجام بشود ، هرکسی متوجه اینکه شما پروتز مو انجام دادین نیست .

 البته این امر به حرفه و کار آرایشگر و متخصصی که برای اینکار ، بهش مراجعه مینمایبد ، هم دارد . که چقد با ظرافت و دقیق نسبت به رنگ موی خودتان انجام میشود .

این روش ، در سال‌های اخیر طرفدارهای زیادی پیدا کرده . و نسبت به کاشت وجراهی ی پیوند مو دردسرهای کمتری خواهد داشت . و همچنین هزینه این تکنیک از کاشت مو بسیار کمتر میباشد .

ملاک انتخاب درست پروتز مو در آرایشگاه داماد

موهای مصنوعی و پروتز هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گردد . سپس این موهای ساخته شده در ترمیم موقت مو ، با استفاده از چسب مخصوص به صورت دانه ، دانه بر روی قسمت هایی از سر که کم‌ مو یا طاس شده است جا نمایی میگردد .با توجه به ملاک ها و معیارهایی مثل :

نوع طاسی سر

الگوی ریزش مو

جنس و حالت مو

سن و سال فرد

 

 

 

 

 

مقایسه کاشت مو و پروتز مو :

🟩 موهای استفاده شده در پروتز مو از الیاف مصنوعی یا موهای واقعی است . اما برای کاشت مو باید حتما از بانک موی طبیعی خود فرد استفاده شود .

🟩 در روش ترمیم موی موقت ، هیچ رشدی ندارد . و باید پیوسته برای ساماندهی نسبت به موهای طبیعی سر که رشد می‌نماید ، کوتاه شود .

🟩 استفاده از پروتز مو احتیاجی به انجام جراحی و جراحت ندارد .

🟩 نتایج کاشت مو حداقل یک سال زمان احتیاج دارد . در حالی‌که پروتز مو بلافاصله بر روی سرتان تغییر ایجاد می‌کند .

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا