hair vitamin

کراتینه موی مردانه در سعادت آباد تهران 09126074167

کراتینه موی مردانه در سعادت آباد تهران:

 کراتینه موی مردانه در سعادت آباد تهران . تکنیک ریباندینگ ، کرپلکس ،پروتئینه تراپی . برای انواع کیس ها . هزینه برای هر کیس متفاوته . با توجه به حجم مو ، نوع درمان . در اصوص احیا و آبرسانی . یا فقط لختی ژاپنی متغییر میباشد . در سالن تهران بکس با مدیریت حمیدبخشی صافی موی بلند . ریش بدون قرنطیه انجام میگردد .

احیای موهای آسیب دیده با کراتینه :

این تکنیک ، به روش کراتین اصلا کار دشواری نیست . کراتیکار حرفه ای ، دوز مناسبی از کراتین را باید به موهایتان تزریق کند . در اصل ، سطح کاهش یافته کراتین در بدن شما را به تعادل میرساند . و موهای نرم و ابریشمی برایتان ایجاد خواهد کرد . این روش نتایج آنی و فوری از خود بر جا می ‌گذارد . یعنی موهایتان پس از احیا به سرعت نرم و صاف خواهد شد .

 

تلفن مشاوره و رزرو نوبت :

09126074167حمیدبخشی

📌 زعفرانیه . میدان اعجازی

 

کراتینه موی مردانه در سعادت آباد تهران

صافی ژاپنی مو بدون آسیب دیدگی تنها با یک جلسه 09126074167

 

 

چه زمانی ما بوتاکس مو باید انجام دهیم ؟

۱: دهیدراته شدن مو
۲: خشکی
۳: نرم و نازک شدن
۴: سبک شدن
۵: کم حجم شدن
۶: آسیب دیدن مو به خاطر رنگ و دکلره .

 

بوتاکس مو چیست ؟

زمانی که موها ویژگی الاستیسیته‌شان را از دست می‌دهند . نیاز است تا آن‌ها دوباره را احیا گردد . حال با روشکراتینه ، یا بوتاکس . این خاصیت مو بنا به دلایل مختلفی مثل :
عدم مراقبت درست و اصولی یا کهولت سن از بین می‌رود . برای حل این مشکل می‌توانید از خدمات بوتاکس مو استفاده نمایید .

بوتاکس مو چه کاری انجام میدهد ؟

بوتاکس در واقع در عمق موها تاثیر می‌گذارد . و رطوبت آن‌ها را تامین خواهد کرد . همچنین شکاف موها را از بین می‌برد . و باعث پر حجم‌تر شدن می‌گردد . که با کراتینه متفاوت است .

 

 

 

 

 

آبرسانی موهایتان با کراتینه :

کراتینه کردن(صافی) مو با مواد طبیعی برای ترمیم . و احیای موهای آسیب دیده استفاده می شود . و یک نوع عملیات آبرسان برای موهاست . این کار در دو مرحله انجام شده و تا حدی به بهبود خشکی و وزی مو کمک می نماید .

 

کراتینه موی مردانه در سعادت آباد تهران و تعریف انواع آن :

کراتین احیا کننده چگونه انجام میشود :

هدف اصلی در به کار بردن این متد کراتینه کردن . احیا و تقویت دوباره موهای آسیب دیده و ضعیف شده با حفظ حالت و حجم اولیه آنها میباشد .
اگر موهایتان دچار ضعف . و یا شکنندگی شده‌ . یادر اثر استفاده بیش از حد از وسایل حالت دهنده گرمایشی مو ، ساقه موهایتان بی‌جان و نازک شده است . می‌توانید از این روش برای احیا و ترمیم و صافی آن ها استفاده کنید .

کراتین احیا مشمول چه کیس هایی است ؟

کراتین احیا کننده برای موهای فر و مجعد نیز توصیه می‌گردد . چرا که با حفظ حجم و حالت مو موجب یکدست شدن و از بین رفتن وز در ساختار موهایشان می‌گردد .

اگر موهای وز دارید کراتینه احیا را استفاده کنید :

استفاده از این متد کراتینه مو ، حجم و حالت طبیعی موهای شما را حفظ خواهد کرد . و صرفا سبب ترمیم ساختمان کراتینی و احیا دوباره ساقه موی شما می‌شود . و وز موهای شما را تا حد زیادی از بین می‌برد . این روش ظاهر موهای شما را یکدست و یکپارچه خواهد کرد . اما آنها را کاملا صاف و لخت نخواهد کرد .

 

صافی برزیلی به چه کسانی پیشنهاد میشود ؟

این روش از کراتینه کردن مو برای کسانی توصیه می‌شود که موهایشان بر اثر استفاده غیر حرفه‌ای و مکرر . از دکلره و رنگ مو آسیب دیده و خشک شده و یا در مواردی ، ساقه موهایشان به کل سوخته . این روش ،به نسبت نوع اول حیا کننده بسیار قوی‌تر میباشد .

کراتینه برزیلی کمک به کاهش حجم مو :

علاوه بر کمک به احیا و ترمیم ساختمان کراتینی ساقه مو ، موجب صاف و لخت شدن موها نیز می‌گردد . همچنین باید توجه داشته باشید که کراتینه برزیلی علاوه بر اینکه موهای شما را صاف و لخت میکند ، حجم آنها را نیز کم خواهد کرد . و حالت اولیه موهای شما را از بین می‌برد . به همین خاطر استفاده از کراتین برزیلی برای افرادی که حجم موهای کمی دارند ، و موهایشان به هر دلیلی کم پشت توصیه نخواهد شد .

کراتینه موی مردانه در سعادت آباد به روش ژاپنی :

این روش از کراتینه در واقع تلفیقی از کراتین برزیلی با استفاده از ماده صاف کننده ژاپنی است .
این روش ، تاثیر بسیاری بر صاف شدن موها . و از بین بردن وز آنها دارد .
تلفیق این دو روش ، اثری دوچندان را بر احیا و صافی موهای شما به جا خواهد گذاشت . مدت زمان و وقتی که طی میشود ، بیشتر است .

 

 

کراتینکار حمیدبخشی و روش ژاپنی :

برای کراتینه کردن مو به روش ژاپنی ، کراتینکار حمیدبخشی ، ابتدا متد کراتینه موی برزیلی را روی موی شما پیاده خواهد کرد . و سپس با استفاده از حرارت مستقیم اتو مو ، آن را روی موی شما تثبیت می‌کند . پس از آن مواد صاف کننده ژاپنی را روی موهای شما قرارمیدهیم .با یک برس مخصوص ، شروع به پخش کردن این مواد روی تمام نواحی ساقه موهای شما خواهد کرد . و موهایتان صاف میشود .

 

 

توصیه های مهم بعد کراتینه موی آقایان :

۱: حدود 5 تا 8 روز بعد از کراتینه کردن موی خود ، از بستن و فشار آوردن به ساقه موی خود دوری فرمایید .

۲: بعد از کراتینه کردن موها ، برای کمک به جذب بیشتر و سریعتر پروتئین کراتین در کوتیکول‌های ساقه موی خود . و همچنین افزایش دوام کراتین توصیه می‌شود . از سرم و شامپوهای مخصوص موهای کراتینه استفاده کنید .

آیا در دورام بارداری میشود کراتین کرد ؟

اگر باردارید ، اکیدا از صاف کردن موهای خود دوری بکنید ..
چرا که مواد موجود در کراتین مو برای جنین بسیار خطرناک خواهد بود . و ممکن است دچار عوارض جبران ناپذیری بشوید .

 

کراتینه موی مردانه در سعادت آباد تهران و دانستنی برای رنگ کردن :

در ابتدای امر ، توصیه میکنیم . عمل رنگ کردن و یا دکلره کردن موهای خود را قبل از کراتینه کردن آنها انجام بدهید .
و پس از رنگ کردن موهایتان نیز ، بهتر است 5 تا 7 روز زمان دهید . و بعد اقدام به صافی موی خود نمایید .
در این مدت رنگ موی اصلی و واقعی شما بعد از حداقل دو بار شستشو نمایان خواهد شد .و امکان آسیب موها نیز بسیار کاهش پیدا خواهد کرد .

نمونه صافی موی بلند در آرایشگاه تهران بکس 09126074167

رنگ موی دلخواه بعد از کراتینه چه طور به دست می آید ؟

رنگ موی شما بعد از عمل کراتینه کردن ، حدود دو تا سه درجه روشن‌تر خواهد شد .
بنابراین اگر قصد رنگ کردن و کراتینه کردن(صافی) هم زمان موهای خود را دارید . برای دستیابی به رنگ موی دلخواهتان ، لازم است با کراتینکار حمیدبخشی در سالن تهران بکس ، در این زمینه مشورت بکنید .

 

 

اگر بعد از کراتینه کردن موهایمان ، تمایل به رنگ کردن داشتیم چه کنیم ؟

دقت کنید ، که باید بین 15 تا 20 روز بعد از انجام کراتین(صافی) صبر کرده . و سپس اقدام به رنگ کردن موهای خود نمایید . چرا که استفاده از رنگ مو در مدت زمان کمی پس از کراتینه کردن ، ممکن است سبب آسیب دیدن . و سوختن ساقه موی شما گردد .

 

کراتینه مو چیست ؟

کراتینه کردن مو به عنوان روشی نیمه دائمی برای صاف کردن مو میباشد . به طوریکه موها به طور موقت با مخلوط مایع کراتین مو پوشش داده می‌شوند .
انجام این روش معمولاً در سالن تهران بکس ، حداقل 2 ساعت یا بیشتر طول می‌کشد . و تأثیر آن تقریباً سه ماه باقی می‌ماند . افراد دارای موهای فرفرری و وز شده داوطلب انجام کراتین مو خواهند بود .

 

کراتینه برای موهای مجعد و کاربرد آن :

۱: بسیاری از شما ممکن است موهای مجعد و فری داشته باشید . که گاهی حتی استفاده از نرم کننده‌ها . اتوی مو هم برای صاف کردن . و از بین بردن وز آنها کارساز نباشد . و موهایتان آنطور که می‌خواهید و انتظار دارید لخت و صاف نگردد .

۲: یا ممکن است در آقایان و خانوم ها ، بر اثر استفاده مکرر از رنگ مو و دکلره‌ . دچار سوختگی و خشکی شده باشد . و تا مدت‌ها حالت صاف و زیبای خود را از دست داده باشد .

آیا کراتینه مو دائمی است ؟

خیر . نیاز به ترمیم دارد . اماطولانی مدت است . و تا زمانی که موهای شما از ریشه رشد نکند ، به همان کیفیت اولیه بر طراوت و حالت موهای شما تاثیر گذار خواهد بود . حتی بعد از درآمدن ریشه موهایتان نیز ،می‌توانید با هزینه اندکی اقدام به ریشه گیری دوباره آنها با مواد کراتین بکنید . و موهایی یکدست ، خوش حالت و صاف را تجربه کنید . .

 

 

مزایای کراتینه کردن مو :

کراتینه کردن مو(صافی) موجب ایجاد یک لایه محافظ بر ساقه موی شما در برابر عوامل آسیب زننده خارجی می‌شود . و ساقه موی شما را از شکنندگی حفاظت کرده . و مقاومت آنها را در برابر استفاده از وسایل حرارتی حالت دهنده مو و یا عوامل محیطی مثل اشعه خورشید و آلودگی محیطی زیاد میکند .

کراتینه موجب افزایش ضخامت مو میشود :

بافت و ساختار موی شما را با پر کردن ناهمواری‌های موجود در ساختار ساقه مو و کوتیکول‌ها یکدست خواهد کرد . و با این کار موجب افزایش ضخامت موهای نازک و آسیب دیده نیز خواهد شد .
درخشندگی و براقیت خاصی را به ظاهر موی شما خواهد بخشید . که یک ویژگی نیمه دائم و طولانی مدت است . نیاز به تمدید و ترمیم روزانه نخواهد داشت .

از دیگر مزایای کراتینه کردن :

وز موهای شما را به طور کامل از بین خواهد برد . و امکان حالت دهی آنها را نیز بسیار بیشتر خواهد کرد .

 

 

ریباندینگ مو چیست ؟

برای موهایی که ضخامت کمی دارند . رنگ یا دکلره شده‌اند . یا قبلاً در معرض حرارت آسیب‌دیده‌اند مناسب نیست . چراکه این کار نه‌تنها تأثیر قابل قبولی بر روی موهای این‌چنینی ندارند ، ‌بلکه به آن‌ها آسیب هم میرساند .

چه کسانی باید از نانو ریباندینگ استفاده کنند ؟

پس افرادی که موهای نازک یا رنگ شده دارند ، باید از نانو ریباندینگ استفاده نمایند . نانو ریباندینگ به چنین موهایی آسیب نمی‌رساند . و تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد .

خداحافظی با موهای مجعد ، فر ، وز و حالت دار به همراه پروتئینه

 

کراتینه موی مردانه در سعادت آباد تهران و اصطلاح نانو ریباندینگ :

روشی است که در آن با به‌کاربردن مواد نانو شیمیایی که از اثربخشی بسیار بالایی برخوردارند . و موها را صاف می‌کنند . تنها تفاوتی که این روش با ریباندینگ معمولی دارد ، موادی است که مورداستفاده قرار خواهندگرفت .
موادی که در این روش استفاده می‌شوند ساختار نانویی دارند . دلیل اینکه این روش به میزان زیادی مؤثر است هم ، ساختار نانویی آن‌هاست .

 

 

کراتین مو یا کراتین تراپی در سالن تهران بکس :

یک فرایند شیمیایی بوده .که با تزریق پروتئین کراتین به فولیکول‌های مو سبب نرمی ، انعطاف‌پذیری و درخشندگی موها می‌گردد .

کراتینه کردن مو ساختار موهایتان را تغییر نمی‌دهد . بلکه سبب تقویت ، نرمی .خوش‌حالتی و سلامت موهای شما میگردد . کراتینه کردن مو راهی بی‌نظیر برای از بین بردن و درمان وز و موخوره میباشد .

 

 

 

کراتینه(صافی) مخصوص هر نوع مو :

اما کراتینه فقط برای موهای فر نیست . از کراتینه می‌توان برای خانم‌ها و آقایان و همینطور تمام انواع مو استفاده کرد . مدت زمانی که باید مواد کراتین روی موهای شما بماند، به نتیجه‌ای که می‌خواهید در انتهای کار داشته باشید ، بستگی دارد. این روش یک درمان موقت است .که با توجه به مراقبت‌های شما بعد از انجام کراتینه مو . می‌تواند بین 3 تا 5 ما دوام داشته باشد. با کراتینه کردن هم می‌توان موها را صاف کرد و هم فر موها را نگه داشت .و تنها وزی مو را از بین برد .

پروتئین تراپی کراتینه مزایای زیر را دارد ؟

۱: مشکلات تخلخلی مو را از بین خواهد برد .

۲: باعث پیش‌گیری و درمان موخوره می‌شود .

۳: رنگ موهای شما را شاداب‌تر و درخشان‌تر خواهد کرد .

۴: موهای شما را نرم‌تر ، مستحکم‌تر، سالم‌تر . درخشان‌تر و حالت‌پذیرتر می‌گرداند .

 

آیا میدانستید وقتی کراتینه میکنید بعد از حمام موهایتان زودتر خشک میشود ؟

بله . خشکی و شکنندگی موها را از بین برده . و باعث خشک شدن سریع‌تر مو بعد از حمام می‌شود .

گره‌های مو را از بین برده . شانه به راحتی روی مو حرکت می‌کند .

 

 

روش صافی حتی برای حفظ موهای فر :

کراتینه برای خانم‌ها و آقایان و انواع مو مناسب است .

بافت فرهای مو را بهبود می‌بخشد .

سبب راحت‌تر جداشدن فرهای موی شما از یک‌دیگر می‌شود .

حالت S مانند فرهای موی شما را تقویت می‌کند ..

پس اگر موهای فر خود را دوست دارید و تنها وز آن شما را اذیت می‌کند .با انجام کراتینه احیای مو، موهای فر جذاب‌تری خواهید داشت .

انجام کراتینه مو هر 6 ماه یک بار، در وقت شما برای حالت دادن موها .هم صرفه جویی می‌کند .

 

 

 

 

 

معایب صاف کردن مو با اتو :

۱: استفاده مداوم از اتو مو به بافت و سلامت مو آسیب می‌زند .

۲: در صورت استفاده مکرر . و بیش از حد اتوی مو . شادابی و درخشندگی موها از بین خواهد رفت .

۳: استفاده هر روزه از اتو مو رطوبت موها را از بین برده . و موها را خشک و شکننده خواهد کرد .

کراتینه موی مردانه در سعادت آباد تهران

نمونه ی دیگری از صافی در سالن تهران بکس

برای موی دکلره شده یا رنگ فقط کراتینه راهکار درمانی است ؟

بهتر است از اتو مو برای موهای رنگ یا دکلره شده زیاد استفاده نشود . موهای رنگ شده ضعیف و آسیب‌پذیرترند . و استفاده زیاد از اتو مو سبب سستی و آسیب‌دیدگی بیشتر آن‌ها می‌شود .

اتو مو به دلیل حرارت بالا و مستقیمی که به مو وارد میسازد . سبب آسیب رساندن به مو میگردد .‌ پس بهتر است قبل از اتو کشیدن مو از اسپری ، ژل و یا کرم‌های مخصوص این کار استفاده کنید .

کراتینه موی مردانه در سعادت آباد تهران

 

 

 

 

کراتینه موی مردانه در سعادت آباد تهران و حفظ ساختار مو :

کراتینه احیای مو ، موهای فر شما را صاف نمی‌سازد . بلکه با حفظ ساختار مو ، تا 70 درصد آن را احیا می‌کند . اما کراتینه صافی یا برزیلی ، علاوه بر احیای مو .ساختار موها را تغییر میدهد .و موهای شما را صاف می‌کند .

 

 

برای نتیجه بهتر در کراتینه چه کنیم ؟

۱: تا چهل و هشت ساعت بعد از کراتینه مو نباید موهایتان را بشورید .

آیا شنا کردن میتواند در کاهش ماندگاری کراتین موثر باشد ؟

شنا در آبی که حاوی کلر یا نمک است .‌می‌تواند بر ماندگاری کراتین روی موها تاثیر بگذارد .

همچنین ، شامپوهایی که حاوی کلرید سدیم و سولفات هستند ، برای موهای کراتین شده توصیه نمیکنیم .

در کل موهای کراتین شده باید کمتر شسته شود .

 

 

ادامه نکات آموزشی برای ماندگاری بهتر کراتینه :

۲: استفاده مداوم و روزانه از اتو مو یا فرکننده‌های مو باعث خشکی و آسیب به موهای کراتینه خواهد شد .

۳: از بالش‌های ساتنی و ابریشمی جهت کاهش فشار به موهای کراتینه استفاده کنید .‌

۴: بعد از شستن سر ، حتما از ماسک مو و نرم کننده استفاده کنید .

 

نظرات بسته شده است.