تهران بکس

رزرو تلفنی 09126074167

خرید پروتز مو برای آقایان 09126074167

خرید پروتز مو برای آقایان

خرید پروتز مو برای آقایان (ترمیم موی موقت) ، با بالاترین کیفیت ، انکارایی ، نیوزلندی ، هالیوودی در آرایشگاه داماد توسط حمید بخشی انجام میشود . پروتز در واقع نوعی کلاه گیس می باشد . اما با این تفاوت که به کف سر می چسبد .

این روش در واقع ، روش نوین کاشت مو برای موهای کم پشت بدون جراحی محسوب میگردد . در سالن تهران بکس ، با مدیریت حمید بخشی ، ما شاهد کاشت موی طبیعی بر روی لایه نازکی از جنس مواد مرغوب و نانویی هستیم . اینکار بهترین روش برای ترمیم مو و درمان ریزش مو بدون درد و خون ریزی محسوب میشود . قابلیت نصب به صورت فیکس ثابت و فیکس موقت را هم دارد .

هزینه و قیمت پروتز مو پایین تر از هزینه کاشت مو با روش جراحی می باشد .

پروتز مو ، بهترین روش پیوند مو برای افرادی است که با بیماری آلوپسی رو به رو میباشند .

 

 

جهت مشاوره و رزرو نوبت :

09126074167 حمید بخشی

📌تهران . زعفرانیه . میدان اعجازی

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن تمام لاین های خدماتی سالن تهران بکس  

خرید پروتز مو برای آقایان
ماندگاری تا ۲ سال ، با چسب مخصوص گیاهی برای کسانی که بانک موی ضعیفی دارند .

 

 

خرید پروتز مو برای آقایان و سفارش سبک پوستی :

خرید پروتز مو برای آقایان 09126074167حمید بخشی ، شیوه ی نصب پروتز پوستی توسط پروتزکار حرفه ای انجام میگردد . این تکنیک ، با استفاده از نوع خاصی از پلیمر ساخته شده است . ضخامت پروتز پوستی قابل‌تغییر میباشد . به گونه‌ای که نازک‌ترین نوع آن، تنها ۰.۰۳ میلی‌متر ضخامت دارد . به همین دلیل طبیعی‌ترین حالت پروتز را در این مدل خواهیم دید . برای داشتن یک پروتز با دوام‌تر ، بهتر است پروتزی با ضخامت بیشتر را سفارش بدهید .

این نوع پروتز (ترمیم موقت مو ) ، برای افرادی که در مناطق سرد زندگی می‌کنند . یا افرادی که تعریق کمی دارند و ورزش نمی‌کنند ، مناسب‌تر میباشد .

 

 

 

خرید پروتز مو برای آقایان و نصب آن :

خرید پروتز مو برای آقایان ، در ترمیم موقت که با ۳ روش کاربردی برای شما نصب میگردد . که به شرح زیر است :

✅️ استفاده از برخی چسب ها

در حال حاضر یک سری از چسب ها می باشند که برای کاشت پروتز مو انجام می شود . اما این را از یاد نبرید که این نوع چسب ها نوعی چسب مخصوص گیاهی است . شاید بپرسید که چرا باید این نوع چسب ها به صورت گیاهی باشد؟

به این علت که به پوست سر آسیبی وارد نشود . و حساسیت های پوستی را به وجود نیاورد ‌.

✅️ گره زدن مو به پروتز مو

اگر پوست سر حساسی دارید ، از روش گره زدن مو به پروتز مو استفاده بکنید ‌. در حال حاضر ساده ترین روشی که برای نصب پروتز مو بر روی سر وجود دارد ، همین روش گره زدن بوده . که اکثریت انتخاب میکنند .

✅️ استفاده کردن از نگه دارنده های مو

بعد از گره زدن مو ، یکی از ساده ترین روش های که وجود دارد . از کلیپس یا همان نگه دارنده های مو سر استفاده میکنند . این روش بیشتر مخصوص خانوم هاست . چون ، کلیپس در سر آقایان جلوه خاصی ندارد . اما در بانوان چرا اگر شما یک بانو محترم می باشید می توانید از کلیپس برای نگه داشتن موی پروتز شده (ترمیم موی موقت) استفاده کنید .

خرید پروتز مو برای آقایان
اگر دچار طاسی هستنید ، یا موهای کم پشتی دارید .

 

 

پروتز مو جایگزین مناسبی برای موهای از دست رفته :

داشتن موی پرپشت ۸۰٪ جذابیت فرد محسوب میشه . و داشتن یک موی پر پشت و لخت که بشه اونرو به حالت های دلخواه دربیاره ، تقریبا آرزوی همه مردهاست .

علت‌های اصلی ریزش مو : 🟣 استرس 🟣اعصاب 🟣 بهم ریختن هورمون ها 🟣 کم خوابی 🟣تیرویید 🟣و اصلی ترین علت آن ، 🟣ژنتیک میباشد .

که هیچ راه درمانی ندارد . شاید بتونیم به روش‌های سنتی یا دارویی زمان آن را به تعویق بيندازيم ‌. ولی به طور کامل نمیتونیم اونرو قطع نماییم . و به همین علت بعد از گذشت زمان خسته و به فکر کاشت مو و جراحی و عمل پیوند مو روی می‌ افتیم .

گاهی هزینه کاشت یا ترس از انجام کاشت یا جراحی یا شایعاتی که در مورد کاشته مو میباشد . مارو از این روش هم نا امید میکنه .

پروتز (ترمیم موقت مو ) ، که جراحی و دوره نقاهت نداشته ، در کمترین زمان انجام میشه .و هم یه تراکم بسیار زیاد وطبیعی نسبت به کاشت مو خواهد داشت .

 

خرید پروتز مو برای آقایان
امکان کوتاهی ، حالتدهی ، رنگ کردن در سالن تهران بکس

 

 

 

افراد مناسب برای پروتز مو در ترمیم موقت

افراد مناسب پروتز مو افرادیند ، که از بانک موی کمی برخوردارند . و نمی‌توان از نقاط مختلف سر آن‌ها گرافت‌های مکفی برای پر کردن نقاط تاس شده سر به دست بیاورند .

 

 

 

پروتز مو توری چیست؟

در طراحی این نوع پروتزها امکان عبور هوا و عرق وجود دارد . به همین علت ، این نوع پروتز مو برای افرادی که در مناطق گرم و مرطوب زندگی می‌کنند ، بهترین گزینه محسوب می‌گردد .

همچنین افرادی که ورزش می‌کنند ، و تعریق زیادی دارند ، هم بهتر است از این مدل پروتز مو استفاده نمایند .

پروتزهای توری (ترمیم موقت) ، دوام بالایی داشته و نیازی به مراقبت خاصی هم ندارند . اما ظاهر آنها به اندازه‌ی پروتزهای پوستی طبیعی نمیباشد .

 

 

 

 

 

 

مقایسه کاشت مو و پروتز مو :

🟩  برای کاشت مو باید حتما از بانک موی طبیعی خود فرد استفاده شود .

🟩 کاشت مو حداقل یک سال زمان احتیاج دارد  موهایتان ، در حالی‌که پروتز مو بلافاصله بر روی سرتان تغییر ایجاد می‌کند .

 

 

 

 

پیمایش به بالا