تهران بکس

رزرو تلفنی 09126074167

رنگ مو پلاتینه سفید برای آقایان 09126074167

رنگ مو پلاتینه سفید برای آقایان

رنگ مو پلاتینه سفید برای آقایان ، رنگی پرطرفدار مخصوصا در بهار و تابستان . بین آقایان و خانوم ها است . برای رنگ کردن مو ، بدون آسیب ، با مواد درجه یک و با کیفیت بالا .  شما بهترین جا را انتخاب کردید .

رنگ مو پلاتینه سفید ، امروزه بین آقایان یکی از انتخاب های اولیه معرفی شده  . آن هاعلاقه بسیاری به رنگ های خاص برای موهای خود دارند . این رنگ خاص چون نیاز به دکلره داره ، فقط رنگ کار حرفه ای می توانند در سالن تهران بکس بر روی مو ایجاد بکنند .

اخیرا آقایان یک تکه از موهای جلوی سرشان را پلاتینه می نمایند .  تن رنگ های سرد مثل استخوانی و نقره ای بر جذابیت هر چه بیشتر آقایان اضافه میکند .

تشخیص رنگ دانه مو ، میتواند در ترکیب رنگ موثر باشد .  اگر رنگدانه موی شما قرمز باشد . از تناژ گرم و اگر رنگدانه موی شما قرمز نیست ، از تناژ سرد استفاده بکنید . تا بهترین و طبیعی ترین رنگ مو را تجربه بکنید .

 

برای رزرو وقت و اطلاعات بیشتر:

09126074167حمیدبخشی

📌تهران.زعفرانیه . آصف 

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن سایر لاین های خدماتی در سالن تهران بکس و خدمات داماد

رنگ دلخواه و عکس موهایتان را به همین شماره واتس آپ برایمان بفرستید.

 

رنگ مو پلاتینه سفید برای آقایان
پلاتینه یخی (سفید)، هایلایت ،جو گندمی ، فانتزی ، بدون آسیب به موهایتان .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رنگ مو پلاتینه سفید و تفاوتش با جو گندمی

رنگ مو پلاتینه سفید برای پسران ،بسیار زیبا میباشد . ولی در انتخاب این دو طیف رنگ مو باید توجه بفرمایید .

💢 اول باید ببینید : که پایه موهای شما چند است ؟ برای رنگ موی جو گندمی : ⬅️ بهترین حالت این است که : موهای خودتان دارای رگه های سفید باشد .

⬅️ یا پایه موهایتان ۷ به بالا باشد . که تشخیص اینکار بر عهده ی شما نیست.و این رنگ کارتان است که بدون آسیب رساندن به تارهای نازک موهایتان باید این کار را روی سر شما عملی بکند .

💢 اگر موهایتان کاملاً تیره است .  قبل از رنگ موی جو گندمی حتما باید موها را دکلره بکنید . وگرنه اصلا جواب نخواهید گرفت .

♻️ ما ایرانی ها به دلیل موهای تیره تناژ قرمزی و یا آبی درون موهایمان داریم .  پس انتخاب رنگ موی روشن نیازمند دکلره است . ♻️

 

رنگ مو پلاتینه سفید برای آقایان
نکته های مراقبتی بعد از این رنگ ، و رنگساژ را بدانید .

 

 

 

 

 

 

 

درمورد رنگ پلاتینه بیشتر بدانید :

رنگ مو پلاتینه سفید ، پس از چند بار استحمام و شست و شو رنگ واقعی خود را نشان می دهد . و اصطلاحا پس از چند بار استحمام رنگ موها بازتر هم خواهد شد .

 رنگ موی انتخابی با تشخیص آرایشگرتان ، با در نظر گرفتن جنس مو ، برای دوام بیشتر نیاز به شامپوهای تثبیت کننده ی رنگ دارد .تا زمان رنگساژ موهایتان را به تعویق بیاندازد .   توجه داشته باشید .  پس از اتمام رنگ کردن و به هنگام شست و شوی موها حتما از نرم کننده یا ماسک مو ، استفاده بکنید .جوری شست و شو بدید که ۳۰ درصد ماسک مو روی سرتان باقی بماند .

 

 

 

انتخاب درست از لحاظ سن،جنس،سلیقه،رنگ پوست

 

 

 

 

 

 

 

در سالن تهران بکس اگر موهاتو پرکلاغی هم رنگ گذاشته باشی ، رنگ پلاتینه دلخواه به دست میاریم :

رنگ مو پلاتینه سفید ، جز انتخاب هایی است . که اگر شما تا به حال موهای خود را رنگ کرده­ اید ، قبل از شروع روند تبدیل شدن به رنگ موی بلوند پلاتینه ،  باید آن رنگ را از بین برده باشید .
رنگ کار حمیدبخشی . ✨️ با استفاده از یک پاک­ کننده رنگ مو (remover) ، رنگ مو را از بافت موی خود جدا خواهد کرد .

 . این حذف کننده مو برای موهای پرکلاغی ، به خلاص شدن از شر تناژهای ناخواسته کمک خواهد کرد .

🟣. چه موهای شما سیاه باشد . و چه بلوند . جهت رسیدن به رنگ موی بلوند پلاتینه باید ، تمام رنگدانه­ ها از رشته­ های موهای شما خارج بشود . تقریبا در یک نگاه باید سفید باشد . 🟣

رنگ مو پلاتینه سفید کردی موارد زیر رو رعایت کن که ماندگاری بالا بره :

رنگ مو پلاتینه سفید برای حفظ زیبایی و جذابیت ظاهری به مراقبت زیادی نیاز دارد .
۱) 🟡. از شامپوی موی بلوند و کاندیشنر(نرم کننده) به طور همزمان استفاده بکنید . که می­تواند به خنثی کردن ظاهر مسی یا نارنجی مو کمک  نماید .

۲)🟡 . از یک ماسک مو برای براق شدن . به صورت روتین استفاده بکنید .  به مدت سه تا پنج دقیقه روی موها مالیده سپس کاملا بشورید.

 

۳)🟡 . با بزرگ شدن ریشه­ های موهای­تان . باید مرتبا به رنگ کردن آنها و هماهنگ کردن­شان با موهای قبلی اقدام بکنید .

 

۴)🟡 .استفاده از وسایل حرارتی جهت آراستن موها، آنها به مرور شکسته و بدحالت خواهند شد .  برای جلوگیری از این وضعیت می­توانید از اسپری یا دوفاز مو استفاده بکنید .
اینگونه اسپری­ها باعث تقویت فرم و بافت مو میگرددو به مقاومت آنها در برابر سوختگی کمک میکند .

 

 

 

اگه موها بور باشه ، میشه بدون دلکره با یه جلسه پلاتینه یخی کرد ؟

 اگر ، موهای طبیعی شما دارای رنگ بور و روشن است . رنگ کار(haircolorist) . شاید بتونه ، بدون استفاده از دکلره رنگ مو پلاتینه رو بر روی موها به وجود بیاورد . اما باز هم ممکنه این رنگ مو ، خیلی شبیه به رنگ مو پلاتینه یخی  نباشه .  بنابراین رنگ مو پلاتینه بدون دکلره شدن موها امکان پذیر نیست.

 

 

❌️حدالامکان استخر رفتن را کم کنید ❌️

هنگام استفاده از استخر موهای رنگ شده را مرطوب بکنید .اکثر استخرها به دلیل اینکه نمی توانند به صورت مداوم اب مخازن خود را تخلیه بکنند . از ضدعفونی کننده های قوی مانند کلر به طور مرتب استفاده میکنند .  این ضدعفونی کننده ها به شدت برای پوست و مو ضرر دارند . و انها را زبر و خشن و خشک میکند . .

حالا اگر گیسوانتان را رنگ کرده باشید این خشکی و موخوره و زبری تشدید میگردد.اگر می خواهید از استخر استفاده کنید .  حتما قبل از آن از مرطوب کننده های مناسب . برای پوست و موهایتان استفاده فرمایید . تا کلر موجود در اب آسیب کمتری به انها برساند .

 

 

 

 

 

 

 

پیمایش به بالا