تهران بکس

رزرو تلفنی 09126074167

 هزینه کراتینه مو در سال ۱۴۰۲

هزینه کراتینه مو در سال ۱۴۰۲ ، در سالن تهران بکس با مدیریت حمید بخشی ، بسته به حجم موهای شما ، و موادی که مورد استفاده قرار می‌گیرد . می‌تواند متغیر باشد .

کراتینه مو با مواد باکیفیت نه تنها آسیب‌زننده نیست ، بلکه می‌تواند سبب تقویت موها شود .

ممکن است شما هم درمان مو‌ها با روش کراتینه کردن را شنیده باشید اما ندانید کراتینه مو دقیقا چیست ؟ در واقع می‌توان گفت : افراد کمی وجود دارند ، که واقعا معنی کراتینه کردن مو را می‌دانند .

 اما در اغلب موارد هنگامی که فردی دارای مو‌ی وز و فر است ، حتما به دنبال راه حلی برای خلاص شدن از بی نظمی و وز شدن موهایش میرود .

 

 

کراتینه مو (صافی)چیست ؟

کراتینه پروتئین اساسی موجود در مو میباشد . که باعث درخشش و صافی دائمی موهایتان میشود . و اگر موی فر با وز دارید ،کراتین موجود در موهایتان کافی نیست . و عدم وجود کراتین سبب وز شدن مو میگردد .

 کراتین کردن مو یکی از روش های مناسب برای صاف کردن موهای فر و وز و جایگزین اتوکشی مو میباشد .

 کراتین در سیستم بدن انسان ، در موها، پوست و ناخن موجود است . و برخی از انواع کراتین فعالیت های حیاتی سلول ها مثل تولید پروتئین و رشد سلولی را تنظیم می کند .

 

 

 

جهت مشاوره و نوبتدهی :

09126074167 حمیدبخشی

📌 تهران ، زعفرانیه . اعجازی

Hamidbakhshiiiiii@پیج اینستاگرام برای دیدن تمام لاین های خدماتی سالن تهران بکس

هزینه کراتینه مو در سال ۱۴۰۲
احیا، ویتامینه ، پروتئینه ،لختی ژاپنی ،ریباندینگ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هزینه کراتینه مو در سال ۱۴۰۲ و مزایای آن :

هزینه کراتینه مو در سال ۱۴۰۲ را میتوانید از 09126074167حمیدبخشی کراتینکار مطلع شوید .

برخلاف روش ریباندینگ مو با مواد شیمیایی ، کراتین مو دارای مزایای زیادی میباشد .

مزایای کراتینه مو(صافی-احیا) می‌تواند وابسته به جنس موهای شما نیز باشد . به طور کلی برخی از اصلی‌ترین مزایای کراتینه مو به شرح زیر می‌باشد :

کراتین یکی از پروتئین‌های بدن است که به طور طبیعی توسط بدن تولید می ‌شود. این پروتئین در واقع همان چیزی است که سلامت موها و ناخن‌ها را تضمین می‌ کند.
اما برخی اوقات میزان این پروتئین در بدن کاهش می‌ یابد. به همین علت باید کمبود کراتین به نوعی جبران شود.

تکنیک کراتینه مو در واقع به تامین و افزایش این کراتین می ‌انجامد. به همین سبب با این روش درمانی پس از مدتی موهای سالم و درخشانی پیدا می ‌کنید.

البته امروزه بسیاری از محصولات درمانی از جمله شامپوها و نرم کننده‌ ها در بازار موجودند، که در ترکیبات خود از کراتین استفاده می ‌کنند. اما در واقع هیچ چیز نمی ‌تواند مانند کراتینه احیا مو موثر واقع شود.

 

هزینه کراتینه مو در سال ۱۴۰۲
خداحافظی با موهای مجعد ، فر ، وز و حالت دار به همراه پروتئینه

 

 

مراقبت‌های بعد از کراتینه مو :

طبیعتا کراتینه کردن موها (صافی) محدود به همان موادی که در آرایشگاه به موهای شما زده می‌شوند ، نخواهد بود . لازم است پس از انجام کراتینه مو ، مراقبت‌هایی را انجام بدهید تا سلامت موهای شما حفظ گردد . بدون شک آرایشگر شما پس از انجام کراتینه ، با توجه به جنس موهایتان ، شامپو بدون سولفات مخصوصی را به شما پیشنهاد خواهد داد . ضمنا ممکن است تا 48 ساعت نتوانید موهای خود را شسته و یا ببندید .

 

هزینه کراتینه مو در سال ۱۴۰۲
لختی ژاپنی ، بدون فرمالدئید ، بدون قرنطینه ، بازسازی موهای آسیب دیده

 

 

 

هزینه کراتینه مو در سال ۱۴۰۲ و ماندگاری آن :

هزینه کراتینه مو در سال ۱۴۰۲ ، طبق فاکتورهای ویژه و خاصی تایین میشود .

 

✅️ هرچه قدر مو‌های شما بلندتر باشد هزینه کراتینه کردن (صافی) ، مو‌های شما بالاتر خواهد رفت . چون کراتینه کردن مو‌های شما وقت بیش تری را می‌خواهد . و همچنین مواد کراتینه بیش تری برای مو‌های شما لازم میباشد .

 

✅️ علاوه بر بلندی اگر مو‌های شما ضخیم و پرپشت باشد ، نیز همین مسئله راجع به شما هم صدق خواهد کرد . به این صورت که هرچه قدر مو‌های شما پرپشت باشد قیمت کراتینه موی شما بالاتر خواهد بود .

 

✅️ نوع موادجنس و نوع ماده مصرفی میباشد . ماده‌های کراتینه دارای انواع مختلف و در برند‌های مختلفی میباشند .

عواملی مانند شرکت تولید کننده ، جنس مواد اولیه ، چگونگی ساخت ، برند شرکت نیز بر روی قیمت این ماده اثر می‌گذارد .

 

 

کراتینه(صافی) بر روی مو های دکلره و رنگ شده چگونه عمل میکند ؟

دکلره در واقع رنگدانه های مو و همچنین بافت مو طبیعی را از بین برده . در نهایت موجب خشکی موی شما می‌گردد . نوعی از عملیات کراتینه کردن مو مخصوص موهای آسیب دیده ناشی از دکلره و رنگ مداوم میباشد .

در این نوع کراتینه بسته به عمق آسیب مو ها در چند نوبت صورت میگیرد . با ویتامینه کردن مو باعث احیای مو میشود .

 

 

کراتینه مو مردانه چیست؟

آقایان هم برای داشتن موهای صاف و دلخواهشان ، می‌توانند از کراتینه مو استفاده بکنند . و موهای خود را صاف و براق بکنند .

این تکنیک در آقایان همان تاثیری را دارد که برای بانوان دارد . کراتینه با مو ترکیب شده و آسیب‌ وارد شده کوتیکول موها را ترمیم میکند .

بدین ترتیب شما برای چندین ماه ، موهایی صاف و براق خواهید داشت که به راحتی شانه می‌شوند . فرم دلخواه شما را به خود می‌گیرند .

 

 

 

نکات مهم در کراتینه مو(صافی) :

در ابتدای امر ،توصیه میگردد ، عمل رنگ کردن و یا دکلره کردن موهای خود را قبل از کراتینه کردن آنها انجام بدهید .

و پس از رنگ کردن موهایتان نیز ، بهتر است 5 تا 7 روز زمان دهید . و سپس اقدام به کراتینه کردن موی خود نمایید .

در این مدت رنگ موی اصلی و واقعی شما بعد از حداقل دو بار شستشو نمایان خواهد شد . امکان آسیب موها نیز بسیار کاش پیدا خواهد کرد .

حدود 5 تا 8 روز بعد از کراتینه کردن موی خود ، از بستن و فشار آوردن به ساقه موی خود دوری کنید .

در حین فرایند کراتینه کردن مو به روش برزیلی مقداری گاز فرمالدهید در حین اتوکشی مو در هوا آزاد خواهد شد . بنابراین جدا توصیه می‌شود برای پیشگیری از عوارض جانبی ناشی از تنفس این گاز خطرناک ، حتما از ماسک فیلتر دار استفاده نمایید .

 

 

 

 

نکات کلیدی در خصوص رنگ کردن بعد از کراتینه :

رنگ موی شما بعد از عمل کراتینه (صافی) ، حدود دو تا سه درجه روشن‌تر خواهد شد . بنابراین اگر قصد رنگ کردن و کراتینه کردن هم زمان موهای خود را دارید ، برای دستیابی به رنگ موی دلخواهتان ، لازم است با یک آرایشگر ماهر در این زمینه مشورت نمایید .

 

⬅️ اگر بعد از کراتینه کردن موهایتان ، تمایل به رنگ کردن آنها دارید ، دقت کنید که باید بین 15 تا 20 روز بعد از انجام کراتین صبر بکنید .

 

⬅️ و بعد اقدام به رنگ کردن موهای خود کنید . چرا که استفاده از رنگ مو در مدت زمان کمی پس از کراتینه کردن ، ممکن است سبب آسیب دیدن وسوختن ساقه موی شما بشود .

⬅️ مواد موجود در رنگ و اکسیدان دارای خاصیت قلیایی هستند . و موجب از هم گسستگی کوتیکول‌های ساقه موی شما می‌شوند . علاوه براینکه کراتین دیگر زمان و امکان جذب شدن در ساقه موهای شما را ندارد ، ساقه موی شما دچار آسیب نیز میگردد .