تهران بکس

رزرو تلفنی 09126074167

پروتز موی ارزان در تهران

 پروتز موی ارزان در تهران که با نام (ترمیم موی موقت) شناخته شده است . در سالن تهران بکس با مدیریت حمید بخشی ، این روزها انقلابی در صنعت و بازار زیبایی به راه انداخته است .

این روش منحصر به‏ فرد که می تواند پایانی برای بی‎مویی یا کم‎مویی و نارضایتی از ظاهرتان باشد . که ما هر کاری که از دستمان بر می‏ آید برایش انجام می‏دهیم . 

پروتز مو (ترمیم موقت مو ) ، با حضور رقبایی مثل کلاه گیس و کاشت مو حالا یکی از روشهای پرطرفدار است . که فقط در یک جلسه می توان نتیجه را دید .و برای یک سال و نیم تا دو سال هم می‏توان از بابت مو داشتن و ظاهری خوشایند ، خیال راحت و دل قرصی داشت .

اما این روزها سوال هایی درباره پروتز مو دائم و پروتز مو موقت مطرح می شود .  

اینکه کدام روش بهتر است ؟

کدام روش را برای مو دار شدن باید انتخاب نماییم ؟

 

جهت مشاوره و رزرو نوبت :

09126074167 حمید بخشی

📌تهران . زعفرانیه . میدان اعجازی

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن تمام لاین های خدماتی سالن تهران بکس  

پروتز موی ارزان در تهران
ماندگاری تا ۲ سال ، با چسب مخصوص گیاهی برای کسانی که بانک موی ضعیفی دارند .

 

پروتز موی ارزان با بالاترین کیفیت در آرایشگاه داماد :

پروتز موی ارزان (که به نام ترمیم موقت مو )هم شنیده ایم . بدین صورت انجام می گردد ، که پس از مراجعه فرد به سالن تهران بکس ، ترمیم مو با توجه به نیاز آنها و تعیین هزینه ترمیم مو کار انجام میشود . از موهای طبیعی یا مصنوعی برای موهای کم پشت . و از پروتزهای نانویی که قابل رنگ ، حالت دهی با سشوار و شست وشو هستند ، برای کسانی که بیشتر موهایشان را از دست داده اند ، استفاده میکنیم .

پروتزهایی که برای بیمار در ترمیم موقت مو در نظر گرفته می شود ، بر اساس حجم ، دلایل طاسی ، مدل طاسی فرد و جنس مو و حالت موی فرد در لابراتور های پزشکی ساخته می گردد .

به این شکل ، که با ورود فرد به اتاق نمونه برداری بخشی از موهای سرش گرفته می شود ، تا مویی که در پروتز مو کاشته می شود از نظر جنس و رنگ با موی خود فرد مطابقت داشته باشد .

پس از ساخت پروتز مو فرد وارد مرحله نصب پروتز بر روی سر خواهد شد .

برای متصل کردن پروتز مویی بر روی سر فرد از کراتینه های گیاهی مخصوص استفاده می کنیم . و مراحل هیرکات با دقت هر چه تمام تر انجام می شود تا مشتری به مدل دلخواه خود دست پیدا بکند .

در مرحله بعدی موهای نصب شده شسته و سشوار می شوند ، و مراحل نصب و جدا سازی پروتز مو به فرد آموزش داده می شود .

 

 

 

پروتز مو دائم چیست؟

کارشناسان معتقدند : در استفاده از پروتز مفهومی به نام پروتز دائمی وجود نخواهد داشت .

یعنی همه پروتزهایی که برای ترمیم مو استفاده می شود ، با اینکه از جنس نانو هستند ، بسته به نوع نگهداری و مراقبت بین یک سال و نیم تا دو سال عمر می کنند .

و بعد از این مدت باید تعویض گردند .

یعنی روش ترمیم مو با استفاده از پروتز ، نوع دائم و موقت ندارد . فقط تفاوت آنها در ماندگاری آنها و نوع مویی است ، که در آنها استفاده می گردد .

در واقع پروتز چه دائم باشد چه موقت ، عملکرد مشابه ای دارد . و با چسب های مخصوص و گیاهی روی سر چسبانده می شوند .

ولی در کیفیت و کارایی متفاوت خواهند بود .

 یعنی پروتزهایی که طول عمر بیشتری دارند ، در گروه پروتزهای دائمی و پروتزهایی که ماندگاری و کیفیت کمتری دارند ، در گروه پروتزهای موقت قرار خواهند داشت .

 

پروتز موی ارزان در تهران
اگر دچار طاسی هستنید ، یا موهای کم پشتی دارید .

 

 

چسب پروتز مو چگونه است ؟

از آنجایی که پروتز (ترمیم موقت مو) ، یک روش دائمی به شمار می آید . نباید با شستشو از جای خود کنده گردد .
پس از چسب های مخصوصی برای اتصال به سر استفاده می شود . نوع این چسب ها مختلف است که باتوجه به جنسی پوست سر نوع آن تایین میشود .

اگر پوست سر شما چرب باشد ، باید در مدت های کوتاهی نسبت به تعویض چسب ها اقدام بکنید .
چون ، جنس چسب های موجود در بازار از پایه آکرولیک است که محبوبیت زیادی دارند .
بنابراین اگر میخواهید چسب ها به پوست سرتان آسیبی نزند ، حتما از چسب متناسب با پوست سرتان استفاده بکنید .

 

پروتز موی ارزان در تهران
امکان کوتاهی ، حالتدهی ، رنگ کردن در سالن تهران بکس

 

 

بین روش‏های موجود برای مودار شدن ، کدام روش بهتر است ؟

اگر می‏خواهید مثل قبل و بدون دردسر فعالیت‏های روزانه خود را انجام بدهید ، ورزش بکنید ، استخر بروید ، در مهمانی و عروسی و محل کار بدون دغدغه ظاهر شوید …. پیشنهاد ما استفاده از روش پروتز مو (ترمیم موقت مو ) است . چون این روش منحصر به فرد دردسر خاصی ندارد .

 

 

پروتز های مو چقدر مانگاری دارد؟

ماندگاری روش ترمیم مو با استفاده از پروتز مو طبیعی را می‌توان از دو جنبه بررسی کرد :

⭐️ میزان دوام چسب پروتز مو پس از نصب:

مدت زمانی که این چسب‌ها می‌تواند استحکام کافی را داشته باشد ، به عواملی چون رعایت نکات بهداشتی و نوع پوست افراد بستگی خواهد داشت . بازه زمانی که معمولا چسب‌های با کیفیت پروتز مو استحکام دارند ، حدودا 2-3 هفته پس از نصب میباشد . که ترمیم میخواهد ‌.

 

 

⭐️ میزان ماندگاری خود پروتز مو برای استفاده افراد :

از جمله مواردی است ، که دوام و عمر مفید ترمیم مو را تعیین می‌سازد ، به طور میانگین یک پروتز مو بین 10 تا 15 ماه ماندگاری دارد . البته در صورت رعایت تمام نکات مراقبت از پروتز مو (ترمیم موقت مو ) و استفاده از مواد با کیفیت در ترمیم آن ، عمر مفید پروتزها بیشتر می‌شود .

 

 

 

پروتز موی وارداتی در تهران در سالن تهران بکس

پروتز موی وارداتی در تهران ، که از آن با نام ترمیم موقت مو هم یاد میکنند . با الیاف کاملا طبیعی مو تهیه میشود . و چون تارهای آن نسبت به کلاه گیس نازک‌تر و ظریف‌تر است . کاملا شبیه موی طبیعی‌میباشد . اگر کار حرفه ای انجام بشود ، هرکسی متوجه اینکه شما پروتز مو انجام دادین نیست .

البته این امر به حرفه و کار آرایشگر و متخصصی که برای اینکار ، بهش مراجعه مینمایبد ، هم دارد . که چقد با ظرافت و دقیق نسبت به رنگ موی خودتان انجام میشود .

این روش ، در سال‌های اخیر طرفدارهای زیادی پیدا کرده . و مورد استفاده عموم قرار گرفته است . هم آقا و هم خانمها و در برگرداندن اعتماد به نفس و جذابیت طرف نقش خیلی مهمی ایفا می‌کند . و نسبت به کاشت وجراهی ی پیوند مو دردسرهای کمتری خواهد داشت . و همچنین هزینه این تکنیک از کاشت مو بسیار کمتر میباشد .

 

مقایسه کاشت مو و پروتز مو :

🟩  برای کاشت مو باید حتما از بانک موی طبیعی خود فرد استفاده شود .

🟩 در روش ترمیم موی موقت ، هیچ رشدی ندارد . و باید پیوسته برای ساماندهی نسبت به موهای طبیعی سر که رشد می‌نماید ، کوتاه شود .

🟩 استفاده از پروتز مو احتیاجی به انجام جراحی و جراحت ندارد .

🟩 کاشت مو حداقل یک سال زمان احتیاج دارد . تا ظاهر موهایتان ، نشان داده شود . در حالی‌که پروتز مو بلافاصله بر روی سرتان تغییر ایجاد می‌کند .

 

 

 

فروش پروتز موی آقایان و مزایای استفاده از این تکنیک  :

فروش پروتز موی آقایان ، که این روش تحت نام (ترمیم موقت مو ) ، روشی است که برای افرادی که ⬅️ تحت شیمی درمانی هستند . یا از بیماری آلوپسی و … رنچ میبرند ، قابل استفاده میباشد .

⬅️درد و عمل جراحی در کار نخواهد بود .

⬅️ مشتری میتواند مدل مو را به سلیقه خودش انتخاب بکند  .

⬅️ شاید روشی دائمی نباشد . اما مدت زمان زیادی دوام خواهد دارد .

⬅️ هیچگونه محدودیتی در زندگی روزانه مانند استحمام ، ورزش ، خواب و … ایجاد نمیسازد .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید