تهران بکس

رزرو تلفنی 09126074167

پروتز مو هالیوودی برای آقایان 09126074167

پروتز مو هالیوودی برای آقایان

پروتز مو هالیوودی برای آقایان در تهران (ترمیم موی موقت) ،

  جزو پرکاربردترین پروتزهای مو محسوب میگردد . دلیل این امر هم وجود پروتزهای جلوتور بوده ، که ظاهر طبیعی و نرمال افراد را حفظ خواهد کرد .

بیشتر افراد و حتی سلبریتی ها برای جبران کمبود موهای خود سمت پروتز مو ،(ترمیم موقت) خواهند رفت . این موها براساس رنگ و جنس مناسب با سلیقه افراد بر روی پروتزهای مشبک نازک و نانو کاشت می گردد .

 

 

جهت مشاوره و رزرو نوبت :

09126074167 حمید بخشی

📌تهران . زعفرانیه . میدان اعجازی

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن تمام لاین های خدماتی سالن تهران بکس  

پروتز مو هالیوودی برای آقایان
ماندگاری تا ۲ سال ، با چسب مخصوص گیاهی برای کسانی که بانک موی ضعیفی دارند .

 

 

 

 

پروتز مو هالیوودی برای آقایان و علت انتخاب آن :

پروتز مو هالیوودی برای آقایان ، در سالن تهران بکس ، توسط پروتزکار حمید بخشی انجام میگردد . کاشت مو ، ترمیم مو و استفاده از کلاه گیس تنها چند مورد کوچک میباشد . که فرد می تواند به سراغ آن ها برود .

 برای آن دسته افراد که با خون و عمل های جراحی مشکل دارند ، پروتز مو هالیوودی یک گزینه عالی محسوب میگردد .

از سوی دیگر شیوه آسان و راحت نصب کردن پروتز مو شما را راغب به انجام این کار خواهد کرد . مدت زمان کوتاه طول درمان و مشاهده نتیجه کار در همان روز از دیگر گزینه های برتری پروتز مو (ترمیم موقت) نسبت به کاشت موی طبیعی میباشد .

 

 

 

پروتز موی حرفه ای در تهران به چند روش انجام میشود :

پروتز موی حرفه ای در تهران ، با ۳ روش کاربردی برای شما انجام میگردد . که به شرح زیر است :

✅️ استفاده از برخی چسب ها

در حال حاضر یک سری از چسب ها می باشند که برای کاشت پروتز مو انجام می شود . اما این را از یاد نبرید که این نوع چسب ها نوعی چسب مخصوص گیاهی است . شاید بپرسید که چرا باید این نوع چسب ها به صورت گیاهی باشد؟

به این علت که به پوست سر آسیبی وارد نشود . و حساسیت های پوستی را به وجود نیاورد ‌.

✅️ گره زدن مو به پروتز مو

اگر پوست سر حساسی دارید ، از روش گره زدن مو به پروتز مو استفاده بکنید ‌. در حال حاضر ساده ترین روشی که برای نصب پروتز مو بر روی سر وجود دارد ، همین روش گره زدن بوده . که اکثریت انتخاب میکنند .

✅️ استفاده کردن از نگه دارنده های مو

،یکی از ساده ترین روش های که وجود دارد . از کلیپس یا همان نگه دارنده های مو سر استفاده میکنند . این روش بیشتر مخصوص خانوم هاست . چون ، کلیپس در سر آقایان جلوه خاصی ندارد

پروتز مو هالیوودی برای آقایان
اگر دچار طاسی هستنید ، یا موهای کم پشتی دارید .

 

 

پروتز مو جایگزین مناسبی برای موهای از دست رفته :

داشتن موی پرپشت ۸۰٪ جذابیت فرد محسوب میشه . و داشتن یک موی پر پشت و لخت که بشه اونرو به حالت های دلخواه دربیاره ، تقریبا آرزوی همه مردهاست .

 که هیچ راه درمانی ندارد . شاید بتونیم به روش‌های سنتی یا دارویی زمان آن را به تعویق بيندازيم ‌. ولی به طور کامل نمیتونیم اونرو قطع نماییم . و به همین علت بعد از گذشت زمان خسته و به فکر کاشت مو و جراحی و عمل پیوند مو روی می‌ افتیم .

 پروتز (ترمیم موقت مو ) ، که جراحی و دوره نقاهت نداشته ، در کمترین زمان انجام میشه .و هم یه تراکم بسیار زیاد وطبیعی نسبت به کاشت مو خواهد داشت .

 

پروتز مو هالیوودی برای آقایان
امکان کوتاهی ، حالتدهی ، رنگ کردن در سالن تهران بکس

 

 

چه افرادی به پروتز مو هالیوودی نیاز دارند؟

قطعا که هر شخصی به دلیل خاصی موهای خود را از دست می دهد . در بیشتر مواقع با از دست دادن موهای خود ، اعتماد به نفس نیز از دست خواهد رفت . برای برگشتن به همان حالت های سابق و حال خوب ، بهره بردن از خدمات پروتز مو میباشد .

برای استفاده از پروتز مو ، محدودیت سنی نخواهد داشت . موی افراد علاوه بر ژنتیک و وراثی می تواند در اثر مشکلات قلبی ، سوختگی پوست سر ، شیمی درمانی ، فشار خون بالا ، دیگر موارد از بین برود . برای جبران این معضل پروتز مو (ترمیم موقت ) ، به دلیل عدم استفاده از بانک مو ، بهترین گزینه محسوب میگردد .

 

 

 

 

 

 

پروتز موی حرفه ای در تهران در سالن تهران بکس

پروتز موی حرفه ای در تهران ، که از آن با نام ترمیم موقت مو هم یاد میکنند . با الیاف کاملا طبیعی مو تهیه میشود . و چون تارهای آن نسبت به کلاه گیس نازک‌تر و ظریف‌تر است . کاملا شبیه موی طبیعی‌میباشد . اگر کار حرفه ای انجام بشود ، هرکسی متوجه اینکه شما پروتز مو انجام دادین نیست .

 البته این امر به حرفه و کار آرایشگر و متخصصی که برای اینکار ، بهش مراجعه مینمایبد ، هم دارد . که چقد با ظرافت و دقیق نسبت به رنگ موی خودتان انجام میشود .

این روش ، در سال‌های اخیر طرفدارهای زیادی پیدا کرده . و مورد استفاده عموم قرار گرفته است . هم آقا و هم خانمها و در برگرداندن اعتماد به نفس و جذابیت طرف نقش خیلی مهمی ایفا می‌کند . و نسبت به کاشت وجراهی ی پیوند مو دردسرهای کمتری خواهد داشت . و همچنین هزینه این تکنیک از کاشت مو بسیار کمتر میباشد .

 

مقایسه کاشت مو و پروتز مو :

🟩 موهای استفاده شده در پروتز مو از الیاف مصنوعی یا موهای واقعی است . اما برای کاشت مو باید حتما از بانک موی طبیعی خود فرد استفاده شود .

🟩 در روش ترمیم موی موقت ، هیچ رشدی ندارد . و باید پیوسته برای ساماندهی نسبت به موهای طبیعی سر که رشد می‌نماید ، کوتاه شود .

🟩 استفاده از پروتز مو احتیاجی به انجام جراحی و جراحت ندارد .

🟩 کاشت مو حداقل یک سال زمان احتیاج دارد . تا ظاهر موهایتان ، نشان داده شود . در حالی‌که پروتز مو بلافاصله بر روی سرتان تغییر ایجاد می‌کند .

 

پیمایش به بالا