تهران بکس

برقکار ماهر در محل محدوده فرشته 09211643974

برقکار ماهر در محل محدوده فرشته

برقکار ماهر در محل محدوده فرشته ، سیار 09211643974[محمدبخشی] . در هر نقطه ار تهران پاسخ گوی سرویس برق کاری شما خواهید بود . اگر که برق قطع شده . اتصالی برق دارید . کنتور عیب کرده . فیوز سوخته . بوی سوختگی از سیمها اومده . و دنبال رفع اتصالی برق تک فاز و یا سه فاز هستین . و عجله هم دارید ، هم می‌تونید درخواست بدید تا برقکار فوری کارتون رو ببینه و برای حل مشکل اعزام بشه ‌.

شماره تماس مستقیم با برقکار سیار :

09211643974 محمد بخشی

 

 

برقکار ماهر در محل محدوده فرشته
برقکار سیار در محل09211643974بخشی . 

رفع قطعی برق توسط تکنسین :

رفع قطعی برق توسط یه برق کار انجام می‌شود . چه برق تک فاز باشه چه ۳ فاز . چه برق ساختمان چه کارخانجات و شرکت ها .

 

نشانه خرابی تابلو برق

۱: بالا زدن دائمی کلیدهای مینیاتوری
۲: ریست نشدن کلیدها .

۳: داغ شدن کلیدها و کابل های برق .
۴: خروج بوی دود . و یا سوختگی از تابلو برق .

۵: ذوب شدن و یا آتش گرفتن کابل های داخل تابلو برق .

۶: شنیدن صدایی شبیه به سرخ شدن از داخل تابلو برق .

 

 

 

برقکار ماهر در محل محدوده فرشته در قسمت ساختمان شاخه ای فعالیت دارد ؟

انجام هرگونه خدمات برقکاری ساختمان ، اعم : از رفع اتصالی برق تک فاز .رفع . اتصالی . برق سه فاز. نصب . روشنایی. نصب . هالوژن . نصب پنل . سقفی . نصب . چراغ . سیم کشی روکار و توکار . نصب کلید پریز .‌ نصب کلید فیوز مینیاتوری . داکت کشی روکار و توکار . و تمامی کارهای مربوط به برقکاری ساختمان را شامل میشود .

برقکار ماهر در محل محدوده فرشته
از برق صنعتی تا شهری ، ادارات ، ساختمان ، کارخانجات۰۹۲۱۱۶۴۳۹۷۴بخشی

برقکار ماهر در محل محدوده فرشته و هزینه سیم کشی ساختمان و دستمزد برقکار ساختمان :

امروزه برق کشی از نیاز های ضروری هر خانه ای به شمار می آید . چرا که اکثریت لوازم هر خانه و اداره مانند یخچال . تلویزیون . کامپیوتر و دستگاه های چاپ . پرینت و غیره با برق کار خواهد کرد .   اما لازم است که تمامی مراحل برق کشی با رعایت اصول و استاندارد ها و توسط برق کار ماهر انجام گردد . سیم کشی امری تخصصی است . و از ان جایی که فرد برق کار با برق که بسیار خطرناک است . سر و کار دارد به دانش و مهارت بالایی نیز نیاز خواهد داشت .

متخصص حرفه ای برق :

در صورتی که به هر دلیلی سیم کشی اشتباه انجام گردد . مشکلات زیادی را به همراه دارد . و علاوه بر خطرات جانی و مالی . ساکنین را به زحمت می اندازد .

 

 

 

در هر نقطه از تهران 09193621553محمدبخشی

نصب لوسترتان را به ما بسپارید ۰۹۲۱۱۶۴۳۹۷۴

امروزه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها پس از خرید لوستر . نصب و سیم کشی لوستر میباشد . یادگیری نحوه نصب برق لوستر ، شما را قادر خواهد ساخت تا کل مراحل نصب لوستر را خودتان انجام بدهید . سیم کشی برای نصب برق لوستر بستگی به نوع سیم کشی ساختمان خواهد داشت . این نکته وجود دارد ، که اگر از کلید تک پل یا چند پل استفاده گردد ، وصل كردن سيم لوستر نیز متفاوت خواهد بود .

آشنایی با انواع سیم ها در سیم کشی لوستر :

در اولین گام از مراحل وصل کردن لوستر . باید برقکارتان ۰۹۲۱۱۶۴۳۹۷۴ محمد بخشی ، نقشه سیم کشی ساختمان را بررسی کند . و انواع سیم‌های به کار برده شده را بشناسد . هر مدار الکتریکی سه نوع سیم دارد ‌ که در ادامه با هر سه آنها آشنا میشویم .

سیم فاز در نصب برق لوستر :

سیم فاز را باید در نحوه نصب برق لوستر شناخت . خطرناک‌ترین سیم در مدار الکتریکی همین سیم فاز میباشد . سیم فاز حامل بار الکتریکی بوده . و در تماس با وسایل رسانا ، بار الکتریکی خود را به آن‌ها منتقل میخواهد کرد .

قطع فیوز برق توسط برقکار :

یکی از مهمترین کارها برای حفظ ایمنی خود در هنگام کار .همین قطع کردن فیوز برق است . موقع نصب و سیم کشی کردن لوستر یا هر وسیله دیگر ، هیچ برقی نباید جریان داشته باشد . فیوز را قطع کرده . و از طریق یک فاز متر از قطع شدن آن مطمئن شوید .

نصاب کولر آبی در محل :

اگر پیش از این کولر آبی در محل نصب بوده است . متخصص برق ، از لوله کشی و سیم کشی‌های قبل استفاده خواهد کرد . ولی اگر کولر را برای اولین بار در محل نصب می‌کنید ، باید لوله کشی آب و سیم کشی برق را انجام بدهید . از صفر تا صد را به ما بسپارید 09211643974 محمد بخشی . لوله‌کشی آب و سیم کشی‌های برق مهارت و تجهیزات مخصوص نیاز دارد . و اگر درست نصب نگردد ، می‌تواند آسیب جدی به کولر و ساختمان وارد سازد . پس اگر آشنایی با قطعات کولر آبی ندارید ، برای اینکه با خیال راحت از دستگاه استفاده نمایید ، بهتر است نصب آن را به تعمیرکار کولر آبی بسپارید .

 برقکار ماهر در محل محدوده الهیه و نصب برق کولر آبی :

اولین مرحله برای نصب کولر آبی ، نصب برق و سیم کشی آن میباشد . لازم است سیم برق از پشت کنتر برق تا محل نصب کولر کشیده شود . سیم کولر شامل رشته‌های فاز . نول و ارت است . برای اینکه سیم‌ها با آب در تماس نباشند باید داخل جعبه تقسیم کولر قرار گرفته باشد .

نصب سیم کلید در کولر :

سیم برق دیگری که در کولر آبی وجود دارد ، سیم کلید‌هاست که شامل پنج رشته‌ی نول . ارت . دورتند کولر . دور کند کولر . و پمپ آب میباشد .

برقکار ماهر در محل محدوده فرشته

 

 

 

تعمیر پمپ موتورخانه :

مکانی مانند موتورخانه می‌تواند به عنوان یک کنترل کننده قوی سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان را به بهترین شکل ممکن هدایت نماید . هر گونه مشکل یا عیب و ایراد باعث می‌شود تا وسایل از سمت و سوی روال کار خود دور بشوند . و به همین خاطر شما باید به نحوه کار و فعالیت تاسیسات برقی موتورخانه باید توجه بسیار ویژه‌ای داشته باشید .

خدمات تعویض و تمیر پمپ موتور خانه :

تمامی وسایلی که در موتورخانه قرار می‌گیرد باید سالم باشند . تا با شیوه کاری اصولی خود بتواند خدمات استانداردی را در اختیار افراد قرار دهد . نکات کلیدی خاصی برای طراحی هر کدام از وسایل در نظر گرفته شده . و به همین دلیل باید دقت و احتیاط برای حفظ هر چه بهتر این وسایل را از یاد نبرید . تا در طولانی مدت قادر باشید به نحو احسن از انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی در منزل و محیط کار خود استفاده بکنید .کارهای برقی تان را به ما بسپارید .

مدیریت آسان وسایل و تجهیزات موتورخانه

بسیاری از وسایل کنترل کننده های الکتریکی برقی ،  در موتورخانه باعث می‌شود تا سر و صدای بسیار زیادی در این محیط به وجود آید . و به همین دلیل ، شما باید شیوه خاصی را برای کنترل هر چی بهتر سر صدا نیز به کار بگیرید . وجود وسایلی مانند دیگ . چیلر . لوله و مشعل جزء مهمترین قطعاتی هستند که شما باید به شیوه کار هر کدام آشنا باشید .

نصب تابلو برق تاسیسات موتورخانه توسط برقکار ماهر در محل محدوده الهیه :

وجود تابلو برق در موتورخانه را جدی بگیرید . چون که تابلو برق به صورت فازی می‌تواند کارکرد اصلی را به نمایش بگذارد . و اگر شما سعی کنید از لوله جداره دار استفاده نمایید . بدون شک این کار باعث می‌شود تا در محیط مناسب شما را در برگیرد . و دمای محیط تاثیر و عملکرد وسایل را تامین سازد .

برای تهویه هوا از ابزار مناسب استفاده میشود :

روشن و خاموش کردن مشعل ها برای تهویه هوا باید از یک فن منبع اصلی خود را تامین کند . همچنین برای حالت دستی از وجود فیوز مینیاتوری تک فاز غافل نشوید . و برای برای قطع و وصل برق ،  خط سه فاز با کنتاکتور اینکار را انجام دهید . و خاموش روشن کردن خط تکفاز باعث میشود تا کنتاکتور سه فاز بتواند روال کار را به درستی انجام پذیرد .

تعمیر الکتروموتورهای صنعتی :

تعمیرات و سیم پیچی الکتروموتور تک فاز . و الکتروموتور سه فاز . تعمیر و نگهداری الکتروموتور ها . همچنین توجه به تعمیر روتور الکتروموتور . و تعمیر استاتور الکتروموتور مهم به نظر می آید . در زمینه تعمیرات الکتروموتور .تعمیر الکتروموتور های صنعتی . تعمیر الکتروموتور های غیر صنعتی .و مقیاس کوچک . و همچنین تعمیرکار الکتروموتور ماهر و مجرب در دستور کار ماست . 09211643974 محمد بخشی متخصص برق . 

شاخه های الکتروموتور برقی :

● سیم پیچی .  تعمیر الکتروموتور DC برق .

● سیم . پیچی . تعمیر موتور AC .

● تعمیر الکتروموتور . فشار قوی (HV) . فشار متوسط (MV) . و فشار ضعیف (LV) .

● تعمیر الکتروموتور ضد انفجار (EX) .

چه عواملی باعث خرابی الکتروموتورها میشود :

وجود آلودگی ها و ذرات گرد و غبار :

وجود آلودگی ها از دلایل متداول خرابی های الکترموتور برق است . آلاینده ها می تواند با مسدود کردن فن خنک کننده باعث افزایش دمای الکتروموتور شده . و عملکرد آن را مختل سازند . همچنین نفوذ ذرات گرد و غبار باعث صدمه دیدن عایق الکترو موتور شده و آن را در معرض خطرات گوناگونی قرار می دهد .

وجود رطوبت :

رطوبت تاثیر زیادی بر عملکرد الکتروموتور دارد . وجود رطوبت باعث خوردگی شفت موتور . یاتاقان ها و روتور های آن می شود .همچنین قرارگیری الکترو موتور برق ، در معرض رطوبت باعث آسیب دیدن عایق آن می شود .

اگر مدت طولانی از الکتروموتور استفاده شود :

اگر به مدت طولانی از الکتروموتور استفاده نمی کنید ، حتما آن را گرم نگه دارید . در غیر این صورت الکتروموتوربرق ، شما نزدیک دمای شبنم افت می کند . والکتروموتور شما را در معرض خطرات زیادی قرار می دهد .

چه زمانی برای سرویس یا تعمیر سشوار خود به برقکار مراجعه کنیم ؟

۱ : سشوار کار نمیکند .

۲: باد گرم ندارد .

۳: روشن نمیشود .

۴: صدا میدهد .

۵: باد سرد بدهد .

و دیگر شرایط :

۶ : صدای غیرعادی سشوار .

۷ : شکستگی بدنه سشوار .

۸ . خرابی سیم سشوار .

۹ : خرابی ترموستات سشوار .

۱۰ : دکمه های سشوار کار نمیکند .

سوختن موتور سشوار برقی :

موتور سشوار بعنوان اصلی ترین قطعه این دستگاه بشمار می آید . خرابی یا اتصالات درون سیم کشی موتور میتواند موجب خرابی این قطعه گردد . و برای برطرف کردن آن شما باید سیم پیچ موتور را تعمیر یا آن را تعویض کنید . مشکلات موتور سشوار گاهی اوقات بدلیل خرابی سایر قطعات نیز اتفاق می افتد . برای بررسی دقیق تر برای تعمیر سشوار خود در منزل یا محل کار درخواست تعمیرکار سشوار نمایید . 09211643974 بخشی .

اگر سشوار روشن نشود مشکل را برطرف میکنیم :

ممکن است در این مورد مشکل از پریز برق باشد ، لطفا با یک ولت متر پریز را بررسی کنید . و اگر پریز دچار مشکل بود آن را برطرف سازید . احتمال اینکه کلید اصلی خراب باشد نیز هست . یکی از پایه‌های کلید را از سیمی که به آن متصل شده است ، جدا سازید . و به جای آن از رابط‌های اهم متر استفاده نمایید . با قطع و وصل کردن اهم متر باید عقربه جابه جا شود . در غیر اینصورت کلید خراب شده است . و باید تعویض گردد .

وظایف برق‌کار عبارتند از :

۱: طراحی و نصب سامانه‌های برقی و روشنایی .

۲:. بررسی و حفاظت از سامانه‌های الکتریکی و اطمینان یافتن از درستی و ایمنی آن‌ها .

۳: .نصب و سیم‌کشی مدارهای سیستم دزدگیر و دوربین مداربسته . طراحی .نصب و سیم‌کشی سیستم اعلام حریق .

۴: نصب و سیم‌کشی تجهیزات حفاظتی .

و در ادامه نصب ها :

۵ : نصب و سیم‌کشی تابلوهای توزیع برق .

۶ : نصب و سیم‌کشی مدارهای الکتریکی .

۷ : . راه‌اندازی و تعمیر موتورهای الکتریکی .

۸ : نصب و سیم‌کشی دستگاه‌های حفاظتی .

۹: آشنایی با تجهیزات ایمنی و حفاظتی .

برقکار ماهر در محل محدوده الهیه و توانایی وصل کردن برق ساختمانی از قبیل :

✔️ . توانایی بررسی مقررات ملی برق ساختمان .

✔️ . طراحی سیستم روشنایی اماکن .

✔️ . توانایی نقشه کشی و نقشه خوانی مدارات برق ساختمان .

✔️ . سیم کشی . و نصب تجهیزات مدارات روشنایی .

✔️ .سیم کشی و نصب مدارات لامپ های مخصوص .

✔️ . شبکه اتصال زمین .

✔️ . نصب و سیم کشی تجهیزات حفاظتی .

✔️ . طراحی ، نصب و سیم کشی سیستم اعلام حریق .

✔️ . عملیات کابل کشی فشار ضعیف

✔️ . توانایی نصب و کار با باس داکت (Bus dact) و ….

خدمات تعمیر وسایل برقی شما در منزل :

با توجه به این که لوازم خانگی اصولا با برق کار می کنند . امکان بروز برق گرفتگی . آتش سوزی .و یا سوختن دستگاه وجود خواهد داشت . تعمیرکاران لوازم خانگی آموزش های مختلفی را برای تعمیرات انواع مختلف لوازم خانگی فراگرفته اند . و قادر به عیب یابی و تعمیر این وسایل در سریع ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت در خدمت شماست .

چک کردن ورودی های دستگاه :

اولین گامی که برای تعمیرات لوازم برقی خانگی باید برداشته شود . کنترل کردن ورودی های مختلف می باشد . ممکن است علت کار نکردن دستگاه برقی و یا خاموش شدن آن در حین کار به علت این باشد که برق وارد دستگاه نمی گردد .

چک کردن فیوز برق ساختمان :

گاهی ممکن است دلیل کار نکردن وسایل برقی منزل به علت پایی زدن فیوز برق باشد . نیاز است تا پس از چک کردن ورودی های دستگاه از سالم بودن فیوز برق نیز اطمینان به دست بیاورید .

آرایشگاه مردانه 

پیمایش به بالا

Fatal error: Uncaught ErrorException: md5_file(/home/tehranb1/public_html/wp-content/litespeed/css/8d01f6d264a0bf9ff11d6b7292fc8e09.css.tmp): failed to open stream: No such file or directory in /home/tehranb1/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimizer.cls.php:130 Stack trace: #0 [internal function]: litespeed_exception_handler(2, 'md5_file(/home/...', '/home/tehranb1/...', 130, Array) #1 /home/tehranb1/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimizer.cls.php(130): md5_file('/home/tehranb1/...') #2 /home/tehranb1/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimize.cls.php(837): LiteSpeed\Optimizer->serve('https://tehranb...', 'css', true, Array) #3 /home/tehranb1/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimize.cls.php(330): LiteSpeed\Optimize->_build_hash_url(Array) #4 /home/tehranb1/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimize.cls.php(264): LiteSpeed\Optimize->_optimize() #5 /home/tehranb1/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(324): LiteSpeed\Optimize->f in /home/tehranb1/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimizer.cls.php on line 130