تهران بکس

تعمیرکار سشوار در محل 09211643974

:تعمیرکار سشوار در محل

تعمیرکار سشوار در محل ، سیار 09211643974[محمدبخشی] . اگر موارد زیر را مشاهده ، سشوار شما نیاز به تعمیر دارد .  

عیب ۱: سشوار اصلاً روشن نمی شود . 

عیب ۲: بدنه سشوار در حال کار بسیار داغ می شود . اما ترموستات مدار را قطع نمی کند .

عيب 3: موتور سشوار در حال کار است اما باد گرم خارج نمی شود .

عيب ۴: با بستن کلید مخصوص حرارت اضافی، گرمای سشوار تغییر نمی کند . 

 

 

سشوار ابزار کاربردی :

سشوار یکی از وسایل الکترونیکی است که تقریباً در هر خانه‌ای کاربرد دارد. این دستگاه عمدتاً برای حالت‌دهی و خشک‌کردن موها پس از شستشو استفاده می‌شود. با این حال گاهی خاموش شدن ناگهانی سشوار استفاده از این دستگاه را برای افراد خانواده دشوار می‌کند .

 

 

علت گرمایش غیر عادی سشوار :

گرمای بیش‌ازحد و در نتیجه خاموش شدن ناگهانی سشوار می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد. استفاده بیش‌ازحد از دستگاه، گرفتگی دریچه‌های هوا یا انسداد فیلتر از جمله مشکلات متداول سشوار و یک علت سوختن سشوار محسوب می‌شوند .

 

 

تعمیرکار سشوار در محل و علت خاموش شدن ناگهانی آن :

در موارد نادرتر خاموش شدن ناگهانی سشوار می‌تواند ناشی از خرابی اجزای داخلی سشوار باشد . در ابتدا ممکن است قطعه‌ای که باعث خنک‌شدن ، تنظیم دما یا تهویه سشوار می‌شود آسیب دیده باشد . گاهی اوقات برای عیب یابی سشوار ، هواکش، فیوز حرارتی یا کارت الکترونیکی باید بررسی شوند .

اگر سشوار شما خود به خود و بدون گرم شدن بیش‌ازحد خاموش می‌شود مشکل می‌تواند قطع شدن برق باشد . خرابی اتصالات مخصوصا در قسمت منبع تغذیه هم علت خاموشی متناوب سشوار در نظر گرفته می‌شود .

 

آیا میدانستید تعمیرکار سشوار در محل به شست و شوی فیلتر میپردازد ؟

در اکثر موارد ، علت خاموش شدن ناگهانی سشوار گرفتگی فیلتر میباشد . فیلتر از ورود ذرات موجود در هوا یعنی گردوغبار ، کثیفی و موی حیوانات به داخل قطعه موتور جلوگیری خواهد کرد .

تعمیرکار سشوار در محل و رفع خاموشی آن :

زمانی که فیلتر بیش‌ازحد کثیف گردد ، جریان هوای ورودی کاهش می‌یابد .  ذرات به داخل سشوار نفوذ می‌کنند . در این شرایط دستگاه مجبور است با فشار بیشتری کار کند که در نتیجه منجر به گرم شدن بیش‌ازحد و خاموش شدن ناگهانی سشوار میشود ‌.

 

 

تعمیرکار سشوار در محل جز مجرب ترین هاست :

تعمیر کولر آبی یک کار تخصصی است. معمولا بهتر است این کار به یک متخصص یا سرویس کار کولر واگذار شود. حل مشکلات رایجی که برای کولر به وجود می‌آید نیاز به تعمیرات تخصصی دارد .

 

تعمیرکار سشوار در محل

تعمیرکار سشوار در محل  علت روشن نشدن کولر و کار نکردن پمپ آب را میگوید 

دلیل اصلی این مسئله بروز مشکل در سیستم برق کولر است. مثلا ممکن است فیوز قطع باشد که برای بررسی این مسئله باید با فازمتر قطعی آن را چک کرد. دلیل دیگر قطعی در جریان فاز یا نول است. راه حل این قطعی هم می‌تواند پیدا کردن نقطه قطعی یا کلا عوض کردن سیم باشد. اگر تمام این گزینه‌ها بررسی شود و مشکل از این بخش نباشد احتمالا مشکل از برق ساختمان است .

 

 

 

 

تعمیرکار کولر آبی در زعفرانیه و مشکلات رایج این وسیله که نیاز به خدمات دارد : 

۱: روشن نشدن کولر و کار نکردن پمپ آب . 

۲: قدرت سرمایشی پایین و کیفیت پایین باد سرد کولر . 

۳: باد گرم به جای باد سرد . 

۴:صدای زیاد کولر. 

۵:کاهش باد کولر . 

۶:آبریزی از محل . 

۷:روشن نشدن موتور کولر .

۸: لرزش زیاد در هنگام کار . 

 

 

 

 

صدای زیاد کولر به دلایل زیر میباشد : 

۱: تراز نبودن کولر . 

۲: خراب بودن موتور فن . 

۳: تاب داشتن فن پروانه . 

۴: گشاد کردن یاتاقان . 

۵: خراب بودن تسمه . 

۶: خرابی یا شل بودن پولی .

 

 

 

 

کولر آبی پرتابل در چه شرایطی نیاز به تعمیر دارد ؟ 

۱: گرم بودن باد خروجی . 

۲: روشن نشدن . 

۳: چرخش سخت فن . 

۴: پریدن فیوز زمان روشن کردن کولر . 

۵: کار نکردن پره خارجی .

 

 

 

 

چه نکاتی را رعایت کنیم تا طول عمر کولر آبی پرتابل افزایش پیدا کند ؟ 

۱ :درسته که کولر آبی دستی قابل حمل است ، اما بهتر است به‌صورت مکرر آن را جابه‌جا نکنید . 

۲ : برای تبادل بهتر هوا و فشار کمتر به کولر بهتر است . آن در نزدیکی پنجره قرار دهید تا هوا رد و بدل شود . 

۳: روی کولر آبی هیچ وسیله‌ای قرار ندهید تا آسیب نبیند . 

۴: پره‌های کولر آبی پرتابل را به‌صورت دستی جابه‌جا نکنید . و از ریموت برای این‌ کار استفاده کنید .

 

شماره تماس مستقیم با برقکار سیار :

09211643974 محمد بخشی

تعمیرکار سشوار در محل
برقکار سیار در محل09211643974بخشی

 

 

رفع قطعی برق توسط تکنسین :

رفع قطعی برق توسط یه برق کار انجام می‌شود . چه برق تک فاز باشه چه ۳ فاز . چه برق ساختمان چه کارخانجات و شرکت ها .

 

 

برقکار ماهر در محل محدوده زعفرانیه در قسمت ساختمان شاخه ای فعالیت دارد ؟

انجام هرگونه خدمات برقکاری ساختمان ، اعم : از رفع . اتصالی . برق تک فاز .رفع اتصالی . برق سه . فاز. نصب . روشنایی. نصب . هالوژن . نصب . پنل سقفی . نصب . چراغ . سیم کشی روکار و توکار . نصب کلید پریز .‌ نصب کلید فیوز مینیاتوری . داکت کشی روکار و توکار . و تمامی کارهای مربوط به برقکاری ساختمان را شامل میشود .

تعمیرکار سشوار در محل
از برق صنعتی تا شهری ، ادارات ، ساختمان ، کارخانجات۰۹۲۱۱۶۴۳۹۷۴بخشی

 

 

 

 

 

برقکار ماهر در محل محدوده زعفرانیه و هزینه سیم کشی ساختمان و دستمزد برقکار ساختمان :

امروزه برق کشی از نیاز های ضروری هر خانه ای به شمار می آید . چرا که اکثریت لوازم هر خانه و اداره مانند یخچال . تلویزیون . کامپیوتر و دستگاه های چاپ . پرینت و غیره با برق کار خواهد کرد .   اما لازم است که تمامی مراحل برق کشی با رعایت اصول و استاندارد ها و توسط برق کار ماهر انجام گردد . سیم کشی امری تخصصی است . و از ان جایی که فرد برق کار با برق که بسیار خطرناک است . سر و کار دارد به دانش و مهارت بالایی نیز نیاز خواهد داشت .

 

 

 

متخصص حرفه ای برق :

در صورتی که به هر دلیلی سیم کشی اشتباه انجام گردد . مشکلات زیادی را به همراه دارد . و علاوه بر خطرات جانی و مالی . ساکنین را به زحمت می اندازد .

در هر نقطه از تهران09211643974بخشی

 

 

 

 

نصب لوسترتان را به ما بسپارید ۰۹۲۱۱۶۴۳۹۷۴

امروزه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها پس از خرید لوستر . نصب و سیم کشی لوستر میباشد . یادگیری نحوه نصب برق لوستر ، شما را قادر خواهد ساخت تا کل مراحل نصب لوستر را خودتان انجام بدهید . سیم کشی برای نصب برق لوستر بستگی به نوع سیم کشی ساختمان خواهد داشت . این نکته وجود دارد ، که اگر از کلید تک پل یا چند پل استفاده گردد ، وصل كردن سيم لوستر نیز متفاوت خواهد بود .

تعمیرکار سشوار در محل

 

 

 

 

آشنایی با انواع سیم ها در سیم کشی لوستر :

در اولین گام از مراحل وصل کردن لوستر . باید برقکارتان ۰۹۲۱۱۶۴۳۹۷۴ محمد بخشی ، نقشه سیم کشی ساختمان را بررسی کند . و انواع سیم‌های به کار برده شده را بشناسد . هر مدار الکتریکی سه نوع سیم دارد ‌ که در ادامه با هر سه آنها آشنا میشویم .

 

 

 

سیم فاز در نصب برق لوستر :

سیم فاز را باید در نحوه نصب برق لوستر شناخت . خطرناک‌ترین سیم در مدار الکتریکی همین سیم فاز میباشد . سیم فاز حامل بار الکتریکی بوده . و در تماس با وسایل رسانا ، بار الکتریکی خود را به آن‌ها منتقل میخواهد کرد .

 

 

قطع فیوز برق توسط برقکار :

یکی از مهمترین کارها برای حفظ ایمنی خود در هنگام کار .همین قطع کردن فیوز برق است . موقع نصب و سیم کشی کردن لوستر یا هر وسیله دیگر ، هیچ برقی نباید جریان داشته باشد . فیوز را قطع کرده . و از طریق یک فاز متر از قطع شدن آن مطمئن شوید .

 

 

 

تعمیرکار کولر آبی در محل زعفرانیه و تکنیک نصب :

اگر پیش از این کولر آبی در محل نصب بوده است . متخصص برق ، از لوله کشی و سیم کشی‌های قبل استفاده خواهد کرد . ولی اگر کولر را برای اولین بار در محل نصب می‌کنید ، باید لوله کشی آب و سیم کشی برق را انجام بدهید . از صفر تا صد را به ما بسپارید 09211643974 محمد بخشی . لوله‌کشی آب و سیم کشی‌های برق مهارت و تجهیزات مخصوص نیاز دارد . و اگر درست نصب نگردد ، می‌تواند آسیب جدی به کولر و ساختمان وارد سازد . پس اگر آشنایی با قطعات کولر آبی ندارید ، برای اینکه با خیال راحت از دستگاه استفاده نمایید ، بهتر است نصب آن را به تعمیرکار کولر آبی بسپارید .

 

 

 

 تعمیرکار کولر آبی در زعفرانیه وسیم کشی :

اولین مرحله برای نصب کولر آبی ، نصب برق و سیم کشی آن میباشد . لازم است سیم برق از پشت کنتر برق تا محل نصب کولر کشیده شود . سیم کولر شامل رشته‌های فاز . نول و ارت است . برای اینکه سیم‌ها با آب در تماس نباشند باید داخل جعبه تقسیم کولر قرار گرفته باشد .

 

نصب سیم کلید در کولر :

سیم برق دیگری که در کولر آبی وجود دارد ، سیم کلید‌هاست که شامل پنج رشته‌ی نول . ارت . دورتند کولر . دور کند کولر . و پمپ آب میباشد .

 

 

 

 

 

تعمیر پمپ موتورخانه :

مکانی مانند موتورخانه می‌تواند به عنوان یک کنترل کننده قوی سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان را به بهترین شکل ممکن هدایت نماید . هر گونه مشکل یا عیب و ایراد باعث می‌شود تا وسایل از سمت و سوی روال کار خود دور بشوند . و به همین خاطر شما باید به نحوه کار و فعالیت تاسیسات برقی موتورخانه باید توجه بسیار ویژه‌ای داشته باشید .

 

خدمات تعویض و تمیر پمپ موتور خانه :

تمامی وسایلی که در موتورخانه قرار می‌گیرد باید سالم باشند . تا با شیوه کاری اصولی خود بتواند خدمات استانداردی را در اختیار افراد قرار دهد . نکات کلیدی خاصی برای طراحی هر کدام از وسایل در نظر گرفته شده . و به همین دلیل باید دقت و احتیاط برای حفظ هر چه بهتر این وسایل را از یاد نبرید . تا در طولانی مدت قادر باشید به نحو احسن از انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی در منزل و محیط کار خود استفاده بکنید .کارهای برقی تان را به ما بسپارید .

 

 

 

تعمیرکار کولر آبی در محل زعفرانیه و خدمات دیگر این مجموعه :

بسیاری از وسایل کنترل کننده های الکتریکی برقی ،  در موتورخانه باعث می‌شود تا سر و صدای بسیار زیادی در این محیط به وجود آید . و به همین دلیل ، شما باید شیوه خاصی را برای کنترل هر چی بهتر سر صدا نیز به کار بگیرید . وجود وسایلی مانند دیگ . چیلر . لوله و مشعل جزء مهمترین قطعاتی هستند که شما باید به شیوه کار هر کدام آشنا باشید .

 

 

 

نصب تابلو برق تاسیسات موتورخانه توسط برقکار ماهر در محل محدوده زعفرانیه :

وجود تابلو برق در موتورخانه را جدی بگیرید . چون که تابلو برق به صورت فازی می‌تواند کارکرد اصلی را به نمایش بگذارد . و اگر شما سعی کنید از لوله جداره دار استفاده نمایید . بدون شک این کار باعث می‌شود تا در محیط مناسب شما را در برگیرد . و دمای محیط تاثیر و عملکرد وسایل را تامین سازد .

 

 

 

برای تهویه هوا از ابزار مناسب استفاده میشود :

روشن و خاموش کردن مشعل ها برای تهویه هوا باید از یک فن منبع اصلی خود را تامین کند . همچنین برای حالت دستی از وجود فیوز مینیاتوری تک فاز غافل نشوید . و برای برای قطع و وصل برق ،  خط سه فاز با کنتاکتور اینکار را انجام دهید . و خاموش روشن کردن خط تکفاز باعث میشود تا کنتاکتور سه فاز بتواند روال کار را به درستی انجام پذیرد .

 

 

 

تعمیر الکتروموتورهای صنعتی :

تعمیرات و سیم پیچی الکتروموتور تک فاز . و الکتروموتور سه فاز . تعمیر و نگهداری الکتروموتور ها . همچنین توجه به تعمیر روتور الکتروموتور . و تعمیر استاتور الکتروموتور مهم به نظر می آید . در زمینه تعمیرات الکتروموتور .تعمیر الکتروموتور های صنعتی . تعمیر الکتروموتور های غیر صنعتی .و مقیاس کوچک . و همچنین تعمیرکار الکتروموتور ماهر و مجرب در دستور کار ماست . 09211643974 محمد بخشی متخصص برق . 

 

 

 

 

شاخه های الکتروموتور برقی :

● سیم . پیچی . تعمیر الکتروموتور DC برق .

● سیم. پیچی تعمیر . موتور AC .

● تعمیر . الکتروموتور فشار قوی (HV) . فشار متوسط (MV) . و فشار ضعیف (LV) .

● تعمیر الکتروموتور . ضد انفجار (EX) .

 

 

 

 

چه عواملی باعث خرابی الکتروموتورها میشود :

وجود آلودگی ها و ذرات گرد و غبار :

وجود آلودگی ها از دلایل متداول خرابی های الکترموتور برق است . آلاینده ها می تواند با مسدود کردن فن خنک کننده باعث افزایش دمای الکتروموتور شده . و عملکرد آن را مختل سازند . همچنین نفوذ ذرات گرد و غبار باعث صدمه دیدن عایق الکترو موتور شده و آن را در معرض خطرات گوناگونی قرار می دهد .

 

وجود رطوبت :

رطوبت تاثیر زیادی بر عملکرد الکتروموتور دارد . وجود رطوبت باعث خوردگی شفت موتور . یاتاقان ها و روتور های آن می شود .همچنین قرارگیری الکترو موتور برق ، در معرض رطوبت باعث آسیب دیدن عایق آن می شود .

 

اگر مدت طولانی از الکتروموتور استفاده شود :

اگر به مدت طولانی از الکتروموتور استفاده نمی کنید ، حتما آن را گرم نگه دارید . در غیر این صورت الکتروموتوربرق ، شما نزدیک دمای شبنم افت می کند . والکتروموتور شما را در معرض خطرات زیادی قرار می دهد .

 

 

 

چه زمانی برای سرویس یا تعمیر سشوار خود به برقکار مراجعه کنیم ؟

۱ : سشوار کار نمیکند .

۲: باد گرم ندارد .

۳: روشن نمیشود .

۴: صدا میدهد .

۵: باد سرد بدهد .

و دیگر شرایط :

۶ : صدای غیرعادی سشوار .

۷ : شکستگی بدنه سشوار .

۸ . خرابی سیم سشوار .

۹ : خرابی ترموستات سشوار .

۱۰ : دکمه های سشوار کار نمیکند .

 

 

 

 

 

سوختن موتور سشوار برقی :

موتور سشوار بعنوان اصلی ترین قطعه این دستگاه بشمار می آید . خرابی یا اتصالات درون سیم کشی موتور میتواند موجب خرابی این قطعه گردد . و برای برطرف کردن آن شما باید سیم پیچ موتور را تعمیر یا آن را تعویض کنید . مشکلات موتور سشوار گاهی اوقات بدلیل خرابی سایر قطعات نیز اتفاق می افتد . برای بررسی دقیق تر برای تعمیر سشوار خود در منزل یا محل کار درخواست تعمیرکار سشوار نمایید . 09211643974 بخشی .

 

 

 

 

 

اگر سشوار روشن نشود مشکل را برطرف میکنیم :

ممکن است در این مورد مشکل از پریز برق باشد ، لطفا با یک ولت متر پریز را بررسی کنید . و اگر پریز دچار مشکل بود آن را برطرف سازید . احتمال اینکه کلید اصلی خراب باشد نیز هست . یکی از پایه‌های کلید را از سیمی که به آن متصل شده است ، جدا سازید . و به جای آن از رابط‌های اهم متر استفاده نمایید . با قطع و وصل کردن اهم متر باید عقربه جابه جا شود . در غیر اینصورت کلید خراب شده است . و باید تعویض گردد .

 

 

 

 

وظایف برق‌کار عبارتند از :

۱: طراحی و نصب سامانه‌های برقی و روشنایی .

۲:. بررسی و حفاظت از سامانه‌های الکتریکی و اطمینان یافتن از درستی و ایمنی آن‌ها .

۳: .نصب و سیم‌کشی مدارهای سیستم دزدگیر و دوربین مداربسته . طراحی .نصب و سیم‌کشی سیستم اعلام حریق .

۴: نصب و سیم‌کشی تجهیزات حفاظتی .

و در ادامه نصب ها :

۵ : نصب و سیم‌کشی تابلوهای توزیع برق .

۶ : نصب و سیم‌کشی مدارهای الکتریکی .

۷ : . راه‌اندازی و تعمیر موتورهای الکتریکی .

۸ : نصب و سیم‌کشی دستگاه‌های حفاظتی .

۹: آشنایی با تجهیزات ایمنی و حفاظتی .

 

 

 

 

برقکار ماهر در محل محدوده زعفرانیه و توانایی وصل کردن برق ساختمانی از قبیل :

✔️ . توانایی بررسی مقررات ملی برق ساختمان .

✔️ . طراحی سیستم روشنایی اماکن .

✔️ . توانایی نقشه کشی و نقشه خوانی مدارات برق ساختمان .

✔️ . سیم کشی . و نصب تجهیزات مدارات روشنایی .

✔️ .سیم کشی و نصب مدارات لامپ های مخصوص .

✔️ . شبکه اتصال زمین .

✔️ . نصب و سیم کشی تجهیزات حفاظتی .

✔️ . طراحی ، نصب و سیم کشی سیستم اعلام حریق .

✔️ . عملیات کابل کشی فشار ضعیف

✔️ . توانایی نصب و کار با باس داکت (Bus dact) و ….

 

 

خدمات تعمیر وسایل برقی شما در منزل :

با توجه به این که لوازم خانگی اصولا با برق کار می کنند . امکان بروز برق گرفتگی . آتش سوزی .و یا سوختن دستگاه وجود خواهد داشت . تعمیرکاران لوازم خانگی آموزش های مختلفی را برای تعمیرات انواع مختلف لوازم خانگی فراگرفته اند . و قادر به عیب یابی و تعمیر این وسایل در سریع ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت در خدمت شماست .

 

 

 

 

چک کردن ورودی های دستگاه :

اولین گامی که برای تعمیرات لوازم برقی خانگی باید برداشته شود . کنترل کردن ورودی های مختلف می باشد . ممکن است علت کار نکردن دستگاه برقی و یا خاموش شدن آن در حین کار به علت این باشد که برق وارد دستگاه نمی گردد .

 

 

چک کردن فیوز برق ساختمان :

گاهی ممکن است دلیل کار نکردن وسایل برقی منزل به علت پایی زدن فیوز برق باشد . نیاز است تا پس از چک کردن ورودی های دستگاه از سالم بودن فیوز برق نیز اطمینان به دست بیاورید .

 

 

آرایشگاه مردانه 

پیمایش به بالا

Fatal error: Uncaught ErrorException: md5_file(/home/tehranb1/public_html/wp-content/litespeed/js/5b220eac5e7a2e88266b30307ca71c2d.js.tmp): failed to open stream: No such file or directory in /home/tehranb1/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimizer.cls.php:130 Stack trace: #0 [internal function]: litespeed_exception_handler(2, 'md5_file(/home/...', '/home/tehranb1/...', 130, Array) #1 /home/tehranb1/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimizer.cls.php(130): md5_file('/home/tehranb1/...') #2 /home/tehranb1/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimize.cls.php(837): LiteSpeed\Optimizer->serve('https://tehranb...', 'js', true, Array) #3 /home/tehranb1/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimize.cls.php(382): LiteSpeed\Optimize->_build_hash_url(Array, 'js') #4 /home/tehranb1/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimize.cls.php(264): LiteSpeed\Optimize->_optimize() #5 /home/tehranb1/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(324): LiteSpeed\Optimize in /home/tehranb1/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimizer.cls.php on line 130