تهران بکس

رنگ مو جوگندمه برای آقایان 09126074167

رنگ مو جوگندمه برای آقایان

رنگ مو جوگندمه برای آقایان در سالن تهران بکس ، موهایی است . که در آن فقط رنگ سفید (یا نقره‌ای) . با رنگ مشکی (یا خاکستری) به چشم می آید . حالا که این رنگ را شناختید ، احتمالا آن را روی سر افراد بسیاری دیدید . این رنگ برخلاف تصور برخی از افراد که رنگ سفید را خیلی زیبا و مورد پسند نمی‌دانند . بسیار ترند و پرطرفدار است . و احتمالا در سال‌های اخیر آن را روی سر خانم‌ها و آقایان بسیاری از جمله سلبریتی‌ها دیده باشید .

 

برای رزرو وقت و اطلاعات بیشتر:

09126074167حمیدبخشی

📌تهران.زعفرانیه . آصف 

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن سایر لاین های خدماتی در سالن تهران بکس و خدمات داماد

رنگ دلخواه و عکس موهایتان را به همین شماره واتس آپ برایمان بفرستید.

 

رنگ مو جوگندمه برای آقایان
با این رنگ برای مدتی طولاتی از شر موهای سفید خلاص شوید

 

 

 

رنگ مو پلاتینه سفید و تفاوتش با جو گندمی

رنگ مو پلاتینه سفید برای پسران ،بسیار زیبا میباشد . ولی در انتخاب این دو طیف رنگ مو باید توجه بفرمایید .

💢 اول باید ببینید : که پایه موهای شما چند است ؟ برای رنگ موی جو گندمی : ⬅️ بهترین حالت این است که : موهای خودتان دارای رگه های سفید باشد .

⬅️ یا پایه موهایتان ۷ به بالا باشد . که تشخیص اینکار بر عهده ی شما نیست.و این رنگ کارتان است که بدون آسیب رساندن به تارهای نازک موهایتان باید این کار را روی سر شما عملی بکند .

💢 اگر موهایتان کاملاً تیره است .  قبل از رنگ موی جو گندمی حتما باید موها را دکلره بکنید . وگرنه اصلا جواب نخواهید گرفت .

♻️ ما ایرانی ها به دلیل موهای تیره تناژ قرمزی و یا آبی درون موهایمان داریم .  پس انتخاب رنگ موی روشن نیازمند دکلره است . ♻️

 

رنگ مو جوگندمه برای آقایان
نکته های مراقبتی بعد از این رنگ ، و رنگساژ را بدانید .

 

رنگ مو جوگندمه برای آقایان و پوشاندن سفیدی

رنگ کردن مو همیشه کاور مناسب و جذابی برای حفظ زیبایی موها محسوب میشود . اما باید اعتراف کنیم که نمی‌شود ، بیش از حد جلوی روند سفید شدن موها مقاومت کرد . چون خواسته یا ناخواسته به دلایل مختلف ژنتیکی ، عصبی و افزایش سن گاهی شاهد بیشتر شدن حجم موهای سفید روی سرمان میشویم . و خب متاسفانه دیدن این منظره نه برای خانم‌ها و نه آقایان چندان خوشایند نمیباشد .

 

 

 

 

درمورد رنگ پلاتینه بیشتر بدانید :

رنگ مو پلاتینه سفید ، پس از چند بار استحمام و شست و شو رنگ واقعی خود را نشان می دهد . و اصطلاحا پس از چند بار استحمام رنگ موها بازتر هم خواهد شد .

 رنگ موی انتخابی با تشخیص آرایشگرتان ، با در نظر گرفتن جنس مو ، برای دوام بیشتر نیاز به شامپوهای تثبیت کننده ی رنگ دارد .تا زمان رنگساژ موهایتان را به تعویق بیاندازد .   توجه داشته باشید .  پس از اتمام رنگ کردن و به هنگام شست و شوی موها حتما از نرم کننده یا ماسک مو ، استفاده بکنید .جوری شست و شو بدید که ۳۰ درصد ماسک مو روی سرتان باقی بماند .

 

 

 

انتخاب درست از لحاظ سن،جنس،سلیقه،رنگ پوست

 

 

رنگ مو جوگندمه مناسب برای آقایان

رنگ مو جو گندمی ، برای کسانی که از موی سفید خود احساس ناخوشایندی دارند . بسیار مناسب است .

تا پوشش خوبی روی ظاهر موها داشته باشد . هم باعث یکدست دیده شدن موی سر خواهد شد .

اغلب مردان و به ویژه پسران جوان که با مشکل موی سفید روبرو هستند .‌ترجیح می‌دهند ، موهای خود را با رنگ جو گندمی رنگ بکنند . تا رنگ‌های رایج دیگر . البته بهتر است ، انتخاب هر نوع رنگ مویی ، براساس جنس مو و رنگ پوست فرد انجام گردد . تا بَر زیبایی چهرۀ او اضافه شود .

 

 

 

 

 

در سالن تهران بکس اگر موهاتو پرکلاغی هم رنگ گذاشته باشی ، رنگ پلاتینه دلخواه به دست میاریم :

رنگ مو پلاتینه سفید ، جز انتخاب هایی است . که اگر شما تا به حال موهای خود را رنگ کرده­ اید ، قبل از شروع روند تبدیل شدن به رنگ موی بلوند پلاتینه ،  باید آن رنگ را از بین برده باشید .
رنگ کار حمیدبخشی . ✨️ با استفاده از یک پاک­ کننده رنگ مو (remover) ، رنگ مو را از بافت موی خود جدا خواهد کرد .

 . این حذف کننده مو برای موهای پرکلاغی ، به خلاص شدن از شر تناژهای ناخواسته کمک خواهد کرد .

🟣. چه موهای شما سیاه باشد . و چه بلوند . جهت رسیدن به رنگ موی بلوند پلاتینه باید ، تمام رنگدانه­ ها از رشته­ های موهای شما خارج بشود . تقریبا در یک نگاه باید سفید باشد . 🟣

آیا مراقبت از مو پس از رنگ موی جو گندمی مهم است؟

به طور مسلم . هر رنگ مویی که روی موهای سر خود استفاده نمایید ، رنگی است شیمیایی . که باعث شکنندگی یا آسیب به موها خواهد شد . حتی در مقدار کم ، باز هم موها در برابر برخی ناملایمات یا بی‌توجهی‌ها آسیب‌پذیر خواهند بود . بنابراین برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی بهتر است نکات زیر را رعایت کنید :

⭐️هر بار استحمام روزانه یا هفتگی از شامپو و نرم کننده مخصوص موی رنگ شده استفاده بکنید .

 

⭐️ موهای رنگ شده خود را کمتر در معرض گرمای سشوار ، اتو مو و . . . قرار بدهید .

 

⭐️ از سرم مو ، ماسک مو یا ترکیبات تقویت کننده مو برای حفظ سلامت موهایتان حتماً استفاده نمایید .

 

⭐️ بهتر است . هر چند وقت یکبار ، موهایتان را نوک گیری کنید . تا شادابی موها بیشتر از خشکی آنها دیده شود .

 

 

 

اگه موها بور باشه ، میشه بدون دلکره با یه جلسه پلاتینه یخی کرد ؟

 اگر ، موهای طبیعی شما دارای رنگ بور و روشن است . رنگ کار(haircolorist) . شاید بتونه ، بدون استفاده از دکلره رنگ مو پلاتینه رو بر روی موها به وجود بیاورد . اما باز هم ممکنه این رنگ مو ، خیلی شبیه به رنگ مو پلاتینه یخی  نباشه .  بنابراین رنگ مو پلاتینه بدون دکلره شدن موها امکان پذیر نیست.

 

 

❌️حدالامکان استخر رفتن را کم کنید ❌️

هنگام استفاده از استخر موهای رنگ شده را مرطوب بکنید .اکثر استخرها به دلیل اینکه نمی توانند به صورت مداوم اب مخازن خود را تخلیه بکنند . از ضدعفونی کننده های قوی مانند کلر به طور مرتب استفاده میکنند .  این ضدعفونی کننده ها به شدت برای پوست و مو ضرر دارند . و انها را زبر و خشن و خشک میکند . .

حالا اگر گیسوانتان را رنگ کرده باشید این خشکی و موخوره و زبری تشدید میگردد.اگر می خواهید از استخر استفاده کنید .  حتما قبل از آن از مرطوب کننده های مناسب . برای پوست و موهایتان استفاده فرمایید . تا کلر موجود در اب آسیب کمتری به انها برساند .

 

پیمایش به بالا