تهران بکس

رزرو تلفنی 09126074167

ماشین عروس در آرایشگاه داماد 09126074167

ماشین عروس در آرایشگاه داماد

ماشین عروس در آرایشگاه داماد  ، از انواع مختلف ماشین ها {لوکس تا قدیمی } را در برمیگیرد . شما میتوانید مدل ، رنگ دلخواه را با قیمت مناسب از اینجا اجاره بفرمایید .

در کنار آن کار گل آرایی ماشین عروس ، با سلیقه زوجین ، بر عهده ی ماست . اینکه جشن عروسی شما از مهمترین جشن ها و مراسم های عمرتان است . و دوست دارید همه چیز به بهترین شکل ممکن باشد نکته درست و منطقی است . اما لازم نیست همه چیز را اغراق شده انجام دهید .
برای تزئین هر قسمتی باید حتما به افراد باتجربه و حرفه ای در آن زمینه مراجعه کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید .

 

 

 

راه های ارتباطی و اطلاعات بیشتر :

📌تهران ، زعفرانیه . (آصف)

09126074167حمید بخشی

Hamidbakhshiiiiii@ آدرس اینستاگرام جهت دیدن تمام لاین های خدماتی در سالن تهران بکس (آرایشگاه داماد)

ماشین عروس در آرایشگاه داماد
زیباترین طرحی که این روزها مد شده و هیچ گاه تکراری نخواهد شد .

 

 

 

 

 ماشین عروس در آرایشگاه داماد ، و گل آرایی مناسب برای هر مدل ماشین

ماشین عروس در آرایشگاه داماد ، از اجاره تا گل آرایی آن با در نظر گرفتن سلیقه عروس خانوم ، تلفیقی از رنگ های مد نظر در ذهنشون چیدمان میشه . ما در آرایشگاه داماد ، سعی داریم ، نوع لباس عروس و استفاده درست از رنگ های متناسب هر فصل رو در نظر داشته باشیم . اما برای ماشین عروس قطعا پیشنهاداتی ارائه میشه . تا به یک نظر واحد برسیم .

1) گل‌های دارای ساقه‌های چوبی

گل ماشین عروس ، خوب است که مقاوم باشد تا در طول روز و در اثر عواملی نظیر باد ، حرکت ماشین و … خراب نگردد .  به همین دلیل بهتر است که از گل‌هایی که دارای ساقه چوبی هستند به عنوان گل کاری ماشین عروس ، استفاده بکنیم . از جمله این گل‌ها می‌توان به برگ‌های گیاه راسکوس، برگ‌های گیاه مونسترا ،برگ‌های بلند و کوردیلین ،گل ارکیده و گل رز ، گل ادریس ، اشاره کرد .

2) گل‌های وحشی

حتما دیده‌اید که برخی از ماشین‌های عروس را با استفاده از شاخ و برگ‌های گل‌ها، تزئین می‌کنند. گل‌های وحشی ، گزینه بسیار مناسبی جهت تزئین‌های این چنینی می‌باشد .

3) استفاده ترکیبی از گل‌ها

برخی از گل فروش‌ها ، ترکیبی از چند گل‌ را جهت تزئین ماشین عروس استفاده می‌کنند .  بدین منظور به عنوان مثال ، گل رز را به همراه گل ارکیده به کار می‌برند که جلوه بسیار زیبایی نیز  به ماشین عروس می‌دهد .

4) گل‌های مصنوعی

این گل ها خیلی شبیه به گل های مصنوعی هستند .  به حدی که برخی از آن‌ها تا قبل از لمس کردن شان ،  مشخص نمی‌شود که طبیعی است یا مصنوعی . و به راحتی خراب نمیشود .

 

 

ماشین عروس در آرایشگاه داماد از مدل گل تا اجاره

ماشین عروس در آرایشگاه داماد ، از انتخاب ماشین عروس و دیزاین مناسب برای جشن عروسی ریزه کاری ها و نکاتی دارد . که حتما بهتر است قبل از مراسم تان از آن اطلاع داشته باشید ..

 اگر می خواهید برای جشن عروسی تان ماشین اجاره بکنید ، بهتر است علاوه بر مدل ماشین ،  به نکات مهم دیگر هم توجه داشته باشید .

برای مثال : اگر لباس عروس شما بزرگ و پفی میباشد ، و قطعا جای زیادی را میگیرد ،  بهتر است قید ماشین های فانتزی و قدیمی یا ماشین هایی که فضای داخلی بزرگی ندارند را زده ، و  ماشینی با فضای داخلی متناسب انتخاب کنید .

 

به رنگ ماشین عروس حتما توجه کنید :

 در انتخاب ماشین عروس بهتر است به رنگ آن توجه ویژه تری داشته باشید . درست است که ماشین هایی با رنگ های تند، شاد وخاص ، زیبا هستند .

اما باید رنگی را انتخاب کنید که به راحتی بتوان تزئینات زیبایی را بر روی آن انجام داد . و شما را از این نظر محدود نکند .
اگر دقت کرده باشید ، اکثر ماشین عروس ها رنگ سفید یا مشکی دارند .  کمتر ماشین عروسی را با رنگ هایی مثل قرمز ،  سورمه ای و… میبینید .

دلیل این اتفاق هم این است که گل ماشین عروس مشکی یا سفید جلوه بی نهایت زیباتری نسبت به سایر رنگ ها دارند .  رنگ ماشین عروس در زیباتر دیده شدن تزئینات تأثیر زیادی دارد پس حتما در انتخاب رنگ دقت زیادی داشته باشید .

 

تزیین ماشین عروس با اکسسوری :

 اگر دوست دارید ماشین عروس تان را با گل های کوچک تزئین کنید ، حتما اکسسوری های دیگری هم در کنار آن گل ها انتخاب کنید ، تا تزئینات تان زیبایی و جلوه بیشتری داشته باشد .

• اگر جشن شما در یکی از روزهای گرم تابستان برگذار می شود، حتماً دقت کنید که ماشین گل آرایی شده را مدت زمان زیادی در معرض آفتاب قرار ندهید . چون که قرار گرفتن طولانی مدت گل‎ های طبیعی در برابر آفتاب باعث پژمرده شدن آن ها میشود . و زیبایی ماشین عروس شما را ازبین خواد برد .

 

 

هیچ چیز مثل رز قرمز به ماشین جلوه نمیده :

برای گل آرایی ماشین عروس با گل طبیعی می توانید انواع مختلفی از گل های مورد علاقه تان را انتخاب بکنید  .  یا حتی گل های دسته گل عروس را با گل ماشین عروس ست بکنید .
گلی که معمولا برای تزئین ماشین عروس مورد استفاده قرار می گیرد …..

 

🔅رز قرمز هم نشانه عشق و دوست داشتن بوده و هم رنگ زیبا و جذابی دارد .  و به ماشین جلوه خاصی می دهد . اما هیچ اجباری در استفاده از این گل وجود ندارد . شما می توانید هر گل دیگری که دوست دارید یا با رنگ دیگر تزئینات تان همخوانی دارد هم استفاده نمایید .

🔅 برای گل آرایی ماشین عروس می توانید فقط از گل های طبیعی استفاده کرده یا همراه آن از تور ، ربان ، ریسه های مرواریدی و… نیز استفاده نمایید .

 

 

 

 

ماشین عروس در آرایشگاه داماد

اگر تمایل به دیدن کارهای دیگر دارید با ما در ارتباط باشید

 

 

 

گل فروشی عروس در آرایشگاه داماد  ، و تاثیر گل صورتی در تزیین و گل آرایی

گل فروشی عروس در آرایشگاه داماد ، برای اینکه یک شب به یاد ماندنی برای شما ثبت و ضبط بشه ، در کنارش حواستون به جیبتون هم باشه ، با سالها تخصص و تبحر یک سری توصیه به شما میکنه که :

🟩 سعی کنید ، از گل صورتی با نوار و سوسن صورتی در تزئین گل بیشتر استفاده کنید . چون رنگیه که هیچ وقت از مد نمیره . و به شدت با رنگ های دیگه ست میشه .. 

🟩 از آنجا که بیشتر خودروها ی ایرانی سفید هستند .
پس استفاده از رنگ صورتی به عنوان رنگ تزیینی در پس زمینه و ترکیب سوسن صورتی با نواری نزدیک به رنگ آن ، پیشنهاد مناسبی میتواند باشد .

 

 

ایده تا عملی شدن :

ایده های خلاقانه به شما کمک می کند تا از هر چیزی برای تزیینات ماشین عروس ساده خود استفاده کنید. در این باره گل بیشترین کاربرد را دارد و می توان با استفاده از گلهای رنگارنگ طرحهای جالبی را برای تزیینات ماشین عروس ارائه و انجام داد .

 

 

تزیینات شکیل و ساده ماشین عروس با بادکنک

انواع تزیینات شیک و خلاقانه برای دیزاین ماشین عروس می توان به کار ببریم . ما یکی از مدل تزیینات زیبا و ساده در این زمینه استفاده از بادکنک به تنهایی و یا در کنار تزیینات شکیل دیگر می باشد . که مورد علاقه بسیاری از زوج های جوانان قرار گرفته . .

ماشین عروس در آرایشگاه داماد
زیباترین ها را در تمام فصول از ما بخواهید

 

تزئین با گل ، تور و روبان :

یکی از زیباترین و پرکاربردترین مدلهای دیزاین ماشین عروس ، تزیینات با گل ،  تور و روبان است .  که طرفداران زیادی دارد .  البته امروزه انواع تزیینات خلاقانه و فانتزی نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است . دیزاین ماشین عروس با پر ، کارت شارژ، تزیینات با میوه و … نمونه هایی از این تزیینات جالب و جدید است . بادکنک آرایی شکیل و یا استفاده از بادکنک های ساده نیز یکی از تزیینات زیبا برای اتومبیل عروسی است .

 

 

گل آرایی ماشین عروستان با ما

مراسم  عروسی یکی از به یاد ماندنی ترین جشنها در کل زندگی هر فردی است. عروس خانومها توجه ویژه ای به این مراسم دارند و دوست دارند تا مجلس عروسی شان  به نحو عالی از ماشین عروس تا جزئی و کلی ترین موارد در آن شیک و جذاب و امروزی باشد .

اگر در فصل تابستان ازدواج میکنی :

اگر درفصل تابستان ازدواج می کنید ، زحمت گل زدن به ماشین را به خودتان ندهید و بیهوده برای آن هزینه نکنید .
زیرا گل ها در درجه دمای فصل تابستان در مدت نیم ساعت پلاسیده می شوند . و گل های پلاسیده و پژمرده اصلا ظاهر زیبایی ندارند .

 

 

سوال اکثریت مدل شلوغ انتخاب کنیم یا ساده ؟

طراحی بیش از حد و مدل های بسیار شلوغ اصلا زیبایی زیادی ندارند . سعی کنید تمام تزئینات و دیزاین هایی که انجام می دهید شیک اما ساده باشد . مخصوصا ماشین عروس از آن دسته مواردی است که باید مینیمال و کاملا ساده دیزاین شود تا زیبا به نظر برسد .

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا